Klacht Swiss Dermocare: Ongewenste afschrijving

Klachtnummer
# 99914
Gebruiker
Anne
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Na het bestellen van een proefpakketje ( alleen verzendkosten moesten worden betaald) heeft dit bedrijf mijn gegevens gebruikt om 79,00 van mijn rekeningnummer af te schrijven. Nu maar hopen dat ik weer van ze af kom. Wat verschrikkelijk laag om op zo'n manier aan je geld te komen zeg !

Gewenste oplossing

Graag kom ik per direct van dit abonnement af !

1 reactie

  1. Auteur
    Swiss Dermocare
    Datum
    Beste Anne,Wij vinden het jammer om te horen dat u besloten heeft niet verder te gaan met Swiss dermocare Nederland.
    Hierbij geven we aan dat uw abonnement per direct geannuleerd is, en er in de toekomst geen pakketten meer naar u verstuurd zullen worden.
    Tevens ontvangt u van ons nog apart een bevestiging van de uitschrijving per email. Ook vinden wij het jammer dat u niet eerder contact met ons heeft opgenomen, u kunt heel makkelijk zelf uw lidmaatschap via internet annuleren of via de klantenservice of via een e-mail.
    Mocht u in de toekomst besluiten opnieuw bij ons te willen bestellen dan kan dat via onze webshop. Wij hopen dat we zo de onduidelijkheden voor u hebben opgelost, mocht u nog vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet,
    DebbieSwiss dermocare Nederland
    postbus 1137
    3330 CC Zwijdrecht

Ook een klacht indienen over Swiss Dermocare?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen