Opgelost door Swiss Dermocare: onterechte aanmaning

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 56885
Gebruiker
NCA64
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik las zojuist een klacht over Swiss Dermocare en exact hetzelfde is mij overkomen. Nu is het wel zo dat ik toen er na mijn tweede zending, waar overigens geen briefje, rekening of wat dan ook bij zat, een bedrag van bijna € 80 van mijn rekening werd afgeschreven ik direct de klantenservice heb gebeld. Zij adviseerden mij de tubes te retourneren en het bedrag te laten storneren bij mijn bank. Dan zou alles in orde zijn. Dit heb ik gedaan.
Hierna heb ik een tijdje niets gehoord. Totdat ik tot mijn verbazing vandaag ineens een factuur van € 81,54 in de bus kreeg.

De oplossing

Ik wil absoluut geen post of producten meer ontvangen van dit bedrijf en ik wil dat zij snappen dat ik geen producten heb dus ik zou voor lucht gaan betalen. Waar ik geen zin in heb.

3 reacties

  1. Auteur
    Swiss Dermocare
    Datum
    Geachte mevrouw,Wij hebben inmiddels contact via de mail gehad met u.Met vriendelijke groet,De klantenservice
  2. Auteur
    Swiss Dermocare
    Datum
    Geachte mevrouw,De factuur heeft u gehad omdat wij het 2e pakket niet retour hebben ontvangen.
    Wij raden u aan even contact op te nemen met het debiteurenbeheer op nummer: 020-5106939.Met vriendelijke groet,De klantenservice
  3. Auteur
    NCA64
    Datum
    inmiddels via de mail een reactie ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NCA64
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Swiss Dermocare?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen