Opgelost door Swiss Dermocare: onterechte aanmaning

NCA64

Ik las zojuist een klacht over Swiss Dermocare en exact hetzelfde is mij overkomen. Nu is het wel zo dat ik toen er na mijn tweede zending, waar overigens geen briefje, rekening of wat dan ook bij zat, een bedrag van bijna € 80 van mijn rekening werd afgeschreven ik direct de klantenservice heb gebeld. Zij adviseerden mij de tubes te retourneren en het bedrag te laten storneren bij mijn bank. Dan zou alles in orde zijn. Dit heb ik gedaan.
Hierna heb ik een tijdje niets gehoord. Totdat ik tot mijn verbazing vandaag ineens een factuur van € 81,54 in de bus kreeg.

Ik wil absoluut geen post of producten meer ontvangen van dit bedrijf en ik wil dat zij snappen dat ik geen producten heb dus ik zou voor lucht gaan betalen. Waar ik geen zin in heb.

Swiss Dermocare
    Geachte mevrouw,Wij hebben inmiddels contact via de mail gehad met u.Met vriendelijke groet,De klantenservice
    Swiss Dermocare
    Geachte mevrouw,De factuur heeft u gehad omdat wij het 2e pakket niet retour hebben ontvangen.
    Wij raden u aan even contact op te nemen met het debiteurenbeheer op nummer: 020-5106939.Met vriendelijke groet,De klantenservice
    NCA64
    inmiddels via de mail een reactie ontvangen.

NCA64

Ook een klacht indienen over Swiss Dermocare?