Klacht Swiss Dermocare: Onterechte betaling

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 90318
Gebruiker
Connie
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Proefpakketje besteld bij SwissDermocare van 4,99 euro en komen hun met een rekening van 80,59 euro.
Ook kreeg ik er uitslag van.
Ik heb gebeld dat ik hier niet mee akkoord ga.
En ook een mail gestuurd.

Gewenste oplossing

Ik wil dat ze niets in rekening brengen voor iets waar ik niet om heb gevraagd.
Dit is misleidende reclame.
Alle mensen die deze klacht hebben moeten samen naar de rechter stappen.
Dit soort praktijken moet gewoonweg niet kunnen.
Ik laat het er in ieder geval niet bij zitten en denk meerdere mensen met mij.
Laat U horen ''SAMEN STAAN WE STERK"'.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Swiss Dermocare is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Connie
    Datum
    Belachelijk dat zo'n bedrijf gewoon door mag blijven gaan met dit soort praktijken.
    Wat ik al eerder zei wil ik over dit "bedrijf" de rechter laten oordelen.
    Als er mensen zijn die mee willen doen hoor ik het graag want met dit soort praktijken mag je niet wegkomen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Swiss Dermocare?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen