Klacht Swiss Dermocare: Onterechte factuur van swissdermocare

Klachtnummer
# 93608
Gebruiker
Ditta
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb na het bestellen van een proefmonster ongevraagd 2 tubes extra gekregen.
Deze binnen 7 dagen aangetekend retour gezonden. Krijg hier wel een factuur voor, dit is een onterechte factuur. Deze uiteraard niet betaald, nu steeds een incassobureau.
De bewijsstukken laatst gemaild, krijg hier geen reactie op.

De oplossing

Dat de factuur ingetrokken wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    Swiss Dermocare
    Datum
    Geachte heer / mevrouw,

    Aangezien uw bericht via deze forumwebsite is binnen gekomen, komen wij later dan u verwachtte op uw bericht terug.

    Wij zien dat er inmiddels rechtstreeks telefonisch contact opgenomen is met onze klantenservice, het probleem is opgelost en wij hopen dat u naar tevredenheid geholpen bent.

    Als u verdere vragen heeft dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen, dit kan tussen 8.00 en 21.00 op het volgende telefoonnummer 085-4009090.

    Met vriendelijke groet,
    Saskia de Zwart
    Swiss Dermocare
    Postbus 1137
    3330CC Zwijndrecht

Ook een klacht indienen over Swiss Dermocare?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen