Klacht Swiss Dermocare: Onterechte rekening

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 86041
Gebruiker
Jo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een gratis proefpakketten bij jullie besteld.
De gevraagde verzendkosten netjes via iDeal betaald.
Groot was mijn verbazing toen ik een maand later mails kreeg dat ik goedkeuring heb gegeven voor een automatische incasso van bijna 80 euro.
ik heb een mail gestuurd dat ik behalve een proeftijd niks bij swiss dermocare heb besteld en dus ook geen automatische incasso heb afgegeven. Voor de zekerheid ook een intrekking van de incasso meegestuurd.
Ik heb alleen een proeftube gevraagd en verder iets. Op de mail heb ik geen enkele reactie gekregen dus nam ik aan dat het nu geregeld was. Nu maanden later krijg ik ineens een brief dat ik nog een factuur moet betalen?
Hoe kunnen we dit zo snel mogelijk regelen? Ik heb niets besteld dus wil ik ook geen factuur krijgen. Ik neem aan dat we dit wel kunnen oplossen en hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Jolanda Dobbe

Met vriendelijke groet

De oplossing

Ik wil graag een bevestiging dat ik inderdaad niks besteld heb en dat de factuur komt te vervallen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Swiss Dermocare is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Jo
    Datum
    Ik heb geen enkele reactie gehad van het bedrijf, wel ondertussen een incasso bureau op mijn dak gehad. Dit is stelletje boeven dit bedrijf

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Swiss Dermocare?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen