Klacht Swiss Dermocare: oplichterij !

Klachtnummer
# 45933
Gebruiker
g.geevers @casema.nl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Als je een proefzending opvraagt zit je meteen vast aan hun leveringen van dat spul, terwijl ze in de advertentie zeggen dat je geen verplichtingen aan hen hebt ! Als je probeert met het bedrijf in contact te komen zijn ze onbereikbaar, zowel via mail, als via de telefoon. Ook op hun site kom je niet verder terwijl ze een klanten service pretenderen te hebben ! !Nou, probeer daar maar eens mee in contact te komen. Mijn advies is, je kunt elke incasso terug draaien, dus mochten ze spullen sturen en geld af willen boeken, dan onmiddellijk ingrijpen ! Je hebt zogenaamd een klanten nummer en wachtwoord om in te kunnen loggen, nou... mij is het niet gelukt !C

De oplossing

Ze moeten stoppen met je een automatische levering te sturen als je hun proef zending aanvraagt ! Ze zeggen zelf ook erbij, dat het zonder enige verplichting is, en dat klopt dus niet !

1 reactie

  1. Auteur
    Swiss Dermocare
    Datum
    Geachte mevrouw,Op de website en in het foldertje dat bij het proefpakketje zit, wordt aangegeven dat de klant 14 dagen de tijd heeft het proefpakket uit te proberen en dat als de klant niet door wil gaan, even contact met ons op wil nemen. Dan komt er geen vervolgpakket.Onze klantenservice is prima bereikbaar per telefoon en mail.Met vriendelijke groet,Swiss Dermocare
    Klantenservice