Klacht Swiss Dermocare: proefpakket aangevraagd

lies

ik heb een proefpakket aangevraagd bij Swiss dermocare, moest betalen voor verzendkosten
kreeg in eens bericht dat er 79,99 van mijn rekening geschreven ging worden, dit geblokkeerd, omdat ik hier geen toestemming voor gegeven had
gebeld met Swiss dermocare contactpersoon en mijn verhaal gedaan
vertelden ze dat de 3 tubes die ze mij gezonden hadden twee ervan onderdeel vormden van een abbonement zonder mij hiervan op de hoogte te stellen, schijnbaar stond het in de kleine lettertjes vermeld
dit niet gelezen er van uit gaand dat het een proefpakket was
het abbonement is stopgezet , nog een mail gestuurd naar Swiss dermocare dat ik niet akkoord ging met de afschrijving omdat ik geen abbonement met ze aan gegaan was ze mij schriftelijk op de hoogte hadden moeten stellen van een abbonement plus ik had geen toestemming gegeven voor het afschrijven van geld van mijn rekening behalve eenmalig voor het verzenden van het proefpakket
nu krijg ik ineens incasso maanden later

dat Swiss dermocare stopt met het sturen van aanmaningen, ze hadden mij op de hoogte moeten stellen van een abbonement
ik ga de 79,99 niet betalen
ik heb nooit toestemming gegeven voor een abbonement enkel voor een eenmalige incasso voor verzendkosten

Swiss Dermocare is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

lies
    weer een aanmaning per mail gehad, swissdermocare reageert nergens op niet via jullie, niet via aangetekende schrijvens
    vervelend gezeur

lies

Ook een klacht indienen over Swiss Dermocare?