Klacht Swiss Dermocare: Proefpakket besteld - nu ongewenst abonnement
Details
Klacht
Geachte Swiss Dermocare,Een tijd geleden trof ik een advertentie van u aan op facebook waarin stond dat ik een proefpakket kon bestellen voor maar iets van 4 euro. Opeens werd er ongevraagd meer dan 80 euro van mijn rekening afgehaald!! Dit heb ik terug geboekt daar ik hier niets van begreep. Opeens werd er nog een pakket met creme naar mij toegestuurd met 2 tubes, wederom ongevraagd.
Nogmaals werd er geprobeerd meer dan 80 euro van mijn rekening af te halen. Ook dit heb ik terug laten boeken daar ik nog steeds van niets wist.
Nu begrijp ik van internet dat ik ongewild aan een abonnement vast zit? Ik verdien 1400 euro per maand (net boven bijstandsniveau dus) en ik heb een dochtertje alleen te onderhouden en nu moet ik 160 euro gaan betalen terwijl ik hier niet voor gekozen heb en hier ook echt de middelen niet voor heb!?
Ik heb de 4 tubes met nog thuis liggen, 3 er van onaangetast. Deze kan ik dus zo retourneren.
Ik vraag u samen met mij tot een oplossing te komen.
Gewenste oplossing
Het abonnement heb ik per email en per brief opgezegd, ik neem aan dat dit voldoende is en dat dit gedeelte nu is opgelost?Graag kom ik met u samen tot een oplossing voor de betaling van de meer dan 160 euro. Ik kan de tubes retourneren en ik ben best bereid iets te betalen maar 160 euro kan ik gewoon niet betalen.
Mijn klantnummer is: CU00141843
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.