Klacht Swiss Dermocare: Proefpakket besteld - nu ongewenst abonnement

Judith

Geachte Swiss Dermocare,

Een tijd geleden trof ik een advertentie van u aan op facebook waarin stond dat ik een proefpakket kon bestellen voor maar iets van 4 euro. Opeens werd er ongevraagd meer dan 80 euro van mijn rekening afgehaald!! Dit heb ik terug geboekt daar ik hier niets van begreep. Opeens werd er nog een pakket met creme naar mij toegestuurd met 2 tubes, wederom ongevraagd.
Nogmaals werd er geprobeerd meer dan 80 euro van mijn rekening af te halen. Ook dit heb ik terug laten boeken daar ik nog steeds van niets wist.

Nu begrijp ik van internet dat ik ongewild aan een abonnement vast zit? Ik verdien 1400 euro per maand (net boven bijstandsniveau dus) en ik heb een dochtertje alleen te onderhouden en nu moet ik 160 euro gaan betalen terwijl ik hier niet voor gekozen heb en hier ook echt de middelen niet voor heb!?

Ik heb de 4 tubes met nog thuis liggen, 3 er van onaangetast. Deze kan ik dus zo retourneren.
Ik vraag u samen met mij tot een oplossing te komen.

Het abonnement heb ik per email en per brief opgezegd, ik neem aan dat dit voldoende is en dat dit gedeelte nu is opgelost?

Graag kom ik met u samen tot een oplossing voor de betaling van de meer dan 160 euro. Ik kan de tubes retourneren en ik ben best bereid iets te betalen maar 160 euro kan ik gewoon niet betalen.

Mijn klantnummer is: CU00141843

Swiss Dermocare
    Geachte heer / mevrouw,

Aangezien uw bericht via deze forumwebsite is binnen gekomen, komen wij later dan u verwachtte op uw bericht terug.

Wij zien dat er inmiddels rechtstreeks telefonisch contact opgenomen is met onze klantenservice, het probleem is opgelost en wij hopen dat u naar tevredenheid geholpen bent.

Als u verdere vragen heeft dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen, dit kan tussen 8.00 en 21.00 op het volgende telefoonnummer 085-4009090.

Saskia de Zwart
    Swiss Dermocare
    Postbus 1137
    3330 CC Zwijndrecht

Ook een klacht indienen over Swiss Dermocare?