Klacht Swiss Dermocare: Swiss Democare , toezegging om te stoppen werkt niet

DorisN

In september is mijn vrouw er ingetuind door bij Swiss Democare de proeftubes voor €4,99 te bestellen.
Tot haar verbazing komt de volgende mail binnen:
"Graag zouden we u eraan willen herinneren dat u een machtiging heeft afgegeven voor een doorlopende SEPA incasso aan Docdata Payments ten name van Swiss Dermocare NL."

Een doorlopende machtiging?
Wij bellen op 31 okt 2014 en krijgen de bevestiging dat alles per direct is stopgezet en dat Swiss zich verontschuldigd.

Maar we snappen het al, Swiss Democare blijft ons lastig vallen zelfs na 31 okt 2014.

Nu, 27nov2014, krijgt mijn vrouw zelfs een dreigmail van:

Dossier nummer: 114072, Uw schuld aan Premium Plus international AG - Aankondiging van Aangetekend Mailen [Aangetekend Mailen-id:CC571332]

// Alektum Incasso // heeft u onlangs via Aangetekend Mailen® een Mail verstuurd.

Mijn vrouw krijgt alleen maar meer rimpels van dit bedrijf van oplichters.
Toezeggen dat het gaat stoppen en toch doorgaan.

De toezegging dat er geen vervolg incasso's of mails over wat voor kosten welke z.g.n. zouden moeten worden betaald meer versturen.
De toezegging dat ze is uitgeschreven ook daadkrachtig in hun systeem verwerken en alles in het werk stellen om vervolgschade te voorkomen.

Swiss Dermocare

Inmiddels heeft u contact gehad met onze telefonische klantenservice en is dit opgelost

Joyce
    Klantenservice

Swiss dermocare
    postbus 1137
    3330 CC Zwijndrecht
    085 - 4009090
    Swiss Dermocare

Ook een klacht indienen over Swiss Dermocare?