Klacht Swiss Dermocare: Swiss dermocare & Alektum Incasso

c.veenstra3@chello.nl

Ook ik ben er ingetuind. Proefmonster gehad, toen werd er €79,99 van mijn rekening afgeschreven zonder er iets voor te krijgen, bank heeft het bedrag teruggestort en bankrek nr geblokkeerd. Heb swiss dermocare gebeld maar geen gehoor en gemaild en weer geen tegenbericht. Nu Alektum Incasso aan mijn broek hangen. Aangetekende email gekregen en als ik geen €80.97 overmaak dan komt er €10.00 boven op het bedrag. Ik wens dat Alektum Incasso mij niet meer lastig valt voor iets wat nooit bij mij geleverd is. Swiss dermocare is niks anders dan een oplichter en makkelijk aan zijn geld komt.

Dat Alektum Incasso ophoud met deze onzin. Kassa, Radar en de Consumenten bond zijn al ingelicht . Dus wens niks meer te horen van deze oplichting praktijken.

Swiss Dermocare
    Geachte heer / mevrouw,
    Wij hebben helaas nooit van u vernomen dat het vervolgpakket niet is ontvangen. Wij hadden anders meteen een onderzoek in werking kunnen zetten via de TNT Post. U heeft op eigen initiatief de betaling gestorneerd.
    In dat geval is het gebruikelijk dat onze afdeling de vordering overneemt ter afhandeling. Zij zullen dit verder met u afhandelen en tot een oplossing komen. met vriendelijke groet,De klantenservice
    c.veenstra3@chello.nl
    Voor mij is de zaak nu gewoon afgehandeld. Ik heb niet gevraagt voor een vervolgpakket en nog nooit gehad enja bank opdracht gegeven voor om bedrag terug te storten en alles gelijk laten blokkeren maar jullie sturen het automatisch. Jullie zijn niet te bereiken. Ik zie jullie wel voor de rechter met nog meerderen die in jullie oplichtingspraktijken getuind zijn. 1 woord jullie voeren oplichtingspraktijken uit............
    Swiss Dermocare
    Geachte heer / mevrouw,Zoals wij u al eerder hebben gemeld heeft Alektum Debiteuren beheer het dossier in behandeling. Wij mogen en kunnen dit niet voor u oplossen, in het verleden zijn wij al vaker tegen elkaar uitgespeeld. Als u het niet eens bent met de oplossing die Alektum voor u heeft, kunt u altijd een verweer schrijven. Met vriendelijke groet,De klantenservice

Ook een klacht indienen over Swiss Dermocare?