Klacht Swiss Dermocare: Swiss Dermocare en Alektum Incasso

Petra69

Een demoprodukt besteld, betaald en ontvangen. Daarna heb ik niets meer ontvangen maar er werd wel € 80,- van mijn rekening afgeschreven. Deze heb ik laten storneren. Nu krijg ik een aanmaning van Alektum voor € 122,46. Ik heb ze gebeld en verteld dat ik niets heb ontvangen, maar ze maken me gewoon voor leugenaar uit. Ik heb gevraagd voor een bewijs van aflevering, wat ik normaal vind voor zo een bedrag maar daar krijg ik geen reactie op. Ik heb verteld dat ik niet ga betalen voor iets dat ik niet heb ontvangen.

Ik wil dat ze ophouden met aanmaningen te versturen. Als ze een bewijs van aflevering kunnen tonen met mijn handtekening erop ben ik bereid het originele bedrag te betalen. Zo niet, moeten ze me met rust laten.

Swiss Dermocare
    Geachte heer / mevrouw,
    U heeft nooit contact met onze klantenservice opgenomen om te melden dat u het vervolgpakket niet heeft ontvangen, maar wel zelf de betaling laten storneren. Wij hadden meteen een onderzoek naar het pakket kunnen starten via de TNT Post. U heeft zelf via internet eind januari het abonnement beeindigd. Inmiddels heeft debiteurenbeheer uw dossier overgenomen van ons. Zij zullen het verder met u oplossen.met vriendelijke groet,De klantenservice
    Petra69
    Ik heb me afgemeld voor het product omdat er van mijn rekening werd geincasseerd en ik geen product heb ontvangen. Verder heb ik niet kunnen reageren omdat ik verder niets van jullie heb gehoord totdat het incassobureau op me af wordt gestuurd. Daarom ben ik er vanuit gegaan dat mijn afmelding voldoende was.
    Swiss Dermocare
    Geachte heer/mevrouw,Helaas kunnen wij niets meer voor u doen.
    U dient voor de afhandeling contact op te nemen met de klantenservice van Alektum.
    Tel: 020-5106939
    e-mail: klantenservice@alektum.nlMet vriendelijke groet,
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Swiss Dermocare?