Klacht Swiss Dermocare: Wat een oplichterij!

Klachtnummer
# 78784
Gebruiker
Kleinduimpje
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Een gratis proefpakketje van Swiss Dermocare besteld en machtiging gegeven voor de verzendkosten van 3,99. Vervolgens contact opgenomen dat ik geen vervolgzendingewn wil ontvangen. Hier is NOOIT op gereageerd en heb dus net 2 tubes in de bus gehad en er is 79,99(!) afgeschreven. Inlogcode werkt niet en bedrijf reageert niet op mail voor opzegging.

De oplossing

Opzegging van het abonnement met onmiddelijke ingang.

3 reacties

  1. Auteur
    Swiss Dermocare
    Datum
    Geachte mevr,Op 10-8-14 hebben wij contact gehad via de mail en uw lidmaatschap geannuleerd. Wij hebben u hier een bevestiging per mail van gestuurd. Wij hebben echter nooit de twee tubes van 30ml niet retour gekregen vandaar dat we de betaling getart zijn.Vriendelijke groet,
    de klantenservice
  2. Auteur
    Kleinduimpje
    Datum
    Ten eerste horen jullie helemaal niets op te sturen als daar GEEN TOESTEMMING VOOR VERLEEND IS. Misbruik, bah. De tubes zijn 13-10 retour gestuurd. Als jullie geld blijven afschrijven zal ik het terug laten storten al moet het tot in de oneindigheid. Bovendien werkt die troep niet.
  3. Auteur
    Swiss Dermocare
    Datum
    .

Ook een klacht indienen over Swiss Dermocare?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen