Klacht Swiss Dermocare: Wat een oplichterij!

Kleinduimpje

Een gratis proefpakketje van Swiss Dermocare besteld en machtiging gegeven voor de verzendkosten van 3,99. Vervolgens contact opgenomen dat ik geen vervolgzendingewn wil ontvangen. Hier is NOOIT op gereageerd en heb dus net 2 tubes in de bus gehad en er is 79,99(!) afgeschreven. Inlogcode werkt niet en bedrijf reageert niet op mail voor opzegging.

Opzegging van het abonnement met onmiddelijke ingang.

Swiss Dermocare
    Geachte mevr,Op 10-8-14 hebben wij contact gehad via de mail en uw lidmaatschap geannuleerd. Wij hebben u hier een bevestiging per mail van gestuurd. Wij hebben echter nooit de twee tubes van 30ml niet retour gekregen vandaar dat we de betaling getart zijn.Vriendelijke groet,
    de klantenservice
    Kleinduimpje
    Ten eerste horen jullie helemaal niets op te sturen als daar GEEN TOESTEMMING VOOR VERLEEND IS. Misbruik, bah. De tubes zijn 13-10 retour gestuurd. Als jullie geld blijven afschrijven zal ik het terug laten storten al moet het tot in de oneindigheid. Bovendien werkt die troep niet.
    Swiss Dermocare

Ook een klacht indienen over Swiss Dermocare?