Klacht Swiss Pharma lab: graag mn geld terug

teuntje1

proefpakket kost gewoon 79,95 euro..!dezelfde dag toen pakketje binnen was via mail stopgezet..! niks geen bericht in mail over proefpakket terug sturen ook niet in bijsluiter van het ontvangen pakketje, heb ik nog in bezit..! dus dacht ik prima en netjes geregeld maar toen werdt er 79.95 afgeschreven ik mailen maar werdt afgedaan dat zij dat vermeldt hebben ..! en daarna dossier gesloten..! bedrag gestoneerd en nog geen 2 weken een mail dat ik nog moest betalen en dat ze incasso kosten gingen innen..omdat ik dat niet wil maar betaald..maar ben er echt niet blij ee het zit me dwars hoe ze te werk gaan..! het geld groeit me niet op mn rug zou het graag terug willen

wees netjes en betaal gewoon mn geld terug wees duidelijk en vermeldt het ook in de mail als herinnering ofzo

Wij vinden dat Swiss Pharma lab hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Swiss Pharma lab?