Opgelost door Swiss Pharma lab: ik heb na de proefflacon verder niets besteld!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 395083
Gebruiker
opgelicht
Datum
3 reacties

Details

Klacht

heb proefflacon besteld via de apotheek,betaald en ontvangen,maar een paar weken later is er zomaar79,95 euro van mijn rekening afgeschreven,terwijl ik verder NIETS heb besteld of contact met ze gehad!ik begrijp niet dat apotheken zich daarvoor lenen!heb het bedrag teruggeboekt.wat is dit voor bedrijf?

Gewenste oplossing

mijn naam en adres uitschrijven,wil niks meer met ze te maken hebben!!!wat een gemene oplichters!
Geboden oplossing
Ik kon de proefzending terugsturen en heb die ook verzekerd,op denzelfde dag kreeg ik de vervolgzending en heb die ongeopend teruggestuurd met de melding op de envelop :zie mail van 10 okt. Van jullie naar mij.(over de proefzending retour)Daarna kreeg ik zelfs het bedrag van de proefzending terug!De verzekering van de proefzending kostte iets meer,dus ik was erg content over de afhandeling!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Swiss Pharma lab hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    opgelicht
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    opgelicht
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    opgelicht
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Swiss Pharma lab?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen