Opgelost door Swiss Pharma lab: ik heb na de proefflacon verder niets besteld!

opgelicht

heb proefflacon besteld via de apotheek,betaald en ontvangen,maar een paar weken later is er zomaar79,95 euro van mijn rekening afgeschreven,terwijl ik verder NIETS heb besteld of contact met ze gehad!ik begrijp niet dat apotheken zich daarvoor lenen!heb het bedrag teruggeboekt.wat is dit voor bedrijf?

mijn naam en adres uitschrijven,wil niks meer met ze te maken hebben!!!wat een gemene oplichters!
Ik kon de proefzending terugsturen en heb die ook verzekerd,op denzelfde dag kreeg ik de vervolgzending en heb die ongeopend teruggestuurd met de melding op de envelop :zie mail van 10 okt. Van jullie naar mij.(over de proefzending retour)Daarna kreeg ik zelfs het bedrag van de proefzending terug!De verzekering van de proefzending kostte iets meer,dus ik was erg content over de afhandeling!

Wij vinden dat Swiss Pharma lab hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Swiss Pharma lab?