Klacht Swiss Pharma lab: Klanten laten betalen voor iets dat niet ontvangen/ verstuurd is.

Hamburgerboefje#60

Ik heb op 25 oktober een proefpakket cbd wonderolie ontvangen. Ik heb direct via het contact formulier een volgende levering stop gezet. Ook heb ik dit op 28 oktober schriftelijk via opzeggen.nl gedaan. Op 2 december is er € 79.95 van mijn bankrekening afgeschreven, ik heb dit bedrag teruggeboekt en nogmaals het contactformulier ingevuld. Gisteren kreeg ik een bevestiging dat het is stopgezet, echter met de vraag het toegestuurde pakket terug te sturen of te behouden voor € 19,95. Ik heb buiten het proefpakket nooit een vervolg pakket ontvangen, deze is ook niet terug te vinden in mijn post.nl app. Ik heb hierover wederom het contactformulier ingevuld. Ik hoop dat dit euvel snel wordt opgelost!

Een excuus brief versturen en mijn gegevens verwijderen!

Wij vinden dat Swiss Pharma lab hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Swiss Pharma lab?