Klacht Swiss Pharma lab: Klanten laten betalen voor iets dat niet ontvangen/ verstuurd is.

Klachtnummer
# 406710
Gebruiker
Hamburgerboefje#60
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 25 oktober een proefpakket cbd wonderolie ontvangen. Ik heb direct via het contact formulier een volgende levering stop gezet. Ook heb ik dit op 28 oktober schriftelijk via opzeggen.nl gedaan. Op 2 december is er € 79.95 van mijn bankrekening afgeschreven, ik heb dit bedrag teruggeboekt en nogmaals het contactformulier ingevuld. Gisteren kreeg ik een bevestiging dat het is stopgezet, echter met de vraag het toegestuurde pakket terug te sturen of te behouden voor € 19,95. Ik heb buiten het proefpakket nooit een vervolg pakket ontvangen, deze is ook niet terug te vinden in mijn post.nl app. Ik heb hierover wederom het contactformulier ingevuld. Ik hoop dat dit euvel snel wordt opgelost!

De oplossing

Een excuus brief versturen en mijn gegevens verwijderen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Swiss Pharma lab hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Swiss Pharma lab?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen