Klacht Swiss Pharma lab: Toch producten sturen na verstuurde e-mails

Klachtnummer
# 405129
Gebruiker
0cojna1963
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Herhaaldelijk worden er producten (wonderolie)naar mij opgestuurd ,terwijl ik dit cadeau kreeg via een enquête van de Hema.
Nu 2x een pakket ontvangen ..
Terwijl ik een email had gestuurd en had uitgelegd dat ik niet inging op dit abonnement.
En ten 2e ben ik hevig allergies voor dit product .
En zijn hier medicijnenkosten gemaakt.
Hoop dat jullie hier iets mee kunnen.

Gewenste oplossing

Ik wil dat dit bedrijf zijn klachten serieus neemt , en stopt met dit soort acties.
Cadeau is een cadeau
En moeten er dus geen abonnementen aan vast zitten .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Swiss Pharma lab hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Swiss Pharma lab?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen