Opgelost door Swiss Pharma lab: Wil kontakt / adres/telefoonnummer om bedrijf in kennis van afzegging!

sad Opgelost
Wonderlotion

Kon proefflacon voor 4,95 ( verzendkosten) bestellen. Proefflacon met wond lotion kwam 15-8-20, met mededeling dat ik bij tevredenheid iedere maand a 79,95 een nieuwe flacon kreeg. Heb 16-8-20 via mailadres meteen laten weten , dat ik afzag van verdere toezending. Kreeg keer op keer melding van foutief mailadres. Heb toen een brief gestuurd naar adres ( CBD Wonder Lotion , Postbus1198 4700 BD Roosendaal)op de verpakking( nergens anders een adres of tel.nummer te vinden). Geen enkele reactie! Nogmaals aantal x mailadres geprobeerd zonder succes! Wel automatische incasso van 79,95, inmiddels zelf terug geboekt! Wat nu verder te doen, als ze nergens bereikbaar zijn????

Dat het bedrijf afziet van verdere toezending en mij schrapt uit adressenbestand!

Wij vinden dat Swiss Pharma lab hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Wonderlotion
Heb geen contact met ze gehad, maar ook geen zendingen en afschrijvingen meer, ga er vanuit dat ik nu van ze af ben!

Ook een klacht indienen over Swiss Pharma lab?