Opgelost door Swiss Pharma lab: Zogenaamde gratis proefzending

content Opgelost
adroo

Ik schrijf me in voor gratis CB wonderlotion, hoef enkel de 3,95 over te maken voor de verzendkosten.
Blijkt na betaling dat ik 14dgn de tijd heb om het product uit te proberen waarna ze na die 14 dgn een volgende verzending versturen en 79.95 van mijn rekening automatisch afschrijven.
Heb dit "gratis" proefpakket direct geannuleerd. De hele proceduren is niet beschreven bij het gratis proefpakket met betaliing vd verzendkosten v 3.95.
De klant wordt op deze wijze niet goed voorgelicht en om de tuin geleid, agressieve verkoop. Het Is absoluut niet duidelijk dat jij je gelijk verbindt aan automatisch volgende maandelijkse verzendingen twv 79.95 die automatisch van je bankrekening worden geschreven. Bovendien mogen ze zonder opdracht nooit dit van je rekening afschrijven.
Ik heb de proefzending direct geannuleerd en mij is in een mail beloofd dat binnen enkele dgn de 3.95 verzendkosten op mijn rekening terug gestort worden. Ik mag hopen dat ze deze afspraak nakomen!!!

De beloofde 3,95 verzendkosten terug storten op mijn rekening.
De verkoopprocedure vooraf VÓÓR het bestellen v proefpakket te beschrijven en niet NÁ de betaling van het proefpakket. De klant wordt niet goed voorgelicht. Dit had mij heel veel verspilde tijd kunnen voorkomen!!!

Wij vinden dat Swiss Pharma lab hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

adroo
Swiss lab heeft de verzendkosten terug betaald zoals beloofd bij de annulering. Na 6 werkdagen stond de 3.95 weer op mijn rekening. Heb geen reactie van het bedrijf gehad over de reden van de annulering die ik daarbij uitgebreid omschreven heb. Nl de niet eerlijke verkoop methode, misleing, het niet voorlichten waar jij je aan verbindt bij het aangaan vd proefzending.

Ook een klacht indienen over Swiss Pharma lab?