Klacht Swiss Sense: Aeromax topper zakt binnen een jaar door, geen enkele service van Swiss Sense

Portugal#63

Aeromax toppers binnen een jaar doorgezakt, geen erkenning klachten door Swiss Sense. Omdat de toppers naar Portugal verhuisd zijn, denkt Swiss Sense waarschijnlijk onder de garantie uit te kunnen komen.Heb op hun verzoek al 2 keer foto´s van de toppers voor beoordeling gemaild en dan draaien ze weer naar het excuus dat de toppers in het buitenland zijn en hun professionele monteurs de toppers niet via een foto kunnen beoordelen, waarom vragen ze dan foto´s? Op de foto´s is duidelijk te zien dat de toppers ruim 3-4 cm zijn doorgezakt en ze nu inmiddels 96 ipv 90 cm breed zijn. Dus over het onderliggende matras heen beginnen te hangen. Op hun site staat bij overige garantiebepalingen dat 1,5-2 cm doorzakken acceptabel is. Begrijp dus ook niet waarom ik het dubbel moet accepteren.Juist omdat de toppers naar het buitenland moesten heb ik voor dure, 1400€, toppers gekozen. Er vanuit gaand dat ik dan kwaliteit mocht verwachten. Helaas. heb Swiss Sense laten weten dat ik echt geen vervangende toppers of vergoeding van het aankoop bedrag verwacht, maar wel een redelijk voorstel.Krijg echter steeds nul op request. Over het in de breedte uitzakken reageert Swiss Sense helemaal niet. Heb op internet meerdere dezelfde klachten gevonden over de Aeromax, neem dus aan dat het probleem bij Swiss Sense bekend is.
Ze blijven mijn klacht afwijzen. Mijn man 1.91m en nog geen 75 kg en ik 1.74m en nog geen 65 kg zijn toch ook geen zwaargewichten.

Mij een redelijk voorstel voor enige vergoeding doen.

Portugal#63
Kontakt opnemen met de geschillen commissie wonen.

Ook een klacht indienen over Swiss Sense?