Klacht Swiss Sense: Elke ochtend vreselijke rugpijn door Swiss Sense

Koolenboer

Afgelopen januari (2019) ontvingen wij onze Lifestyle 300 Boxspring van Swiss Sense. Sinds de levering van dit bed is onze nachtrust veranderd in een Hell. Swiss Sense dekt zich in doordat je eerst 3 maanden moet wennen aan het bed?!!?
Echter tegen die tijd liepen wij beide bij de fysiotherapeut en ik nog bij de osteopaat om überhaupt overdag nog te functioneren. Na veel klagen via socialmedia wordt ons andere binnenkernen toegezegd. Met bij betalen uiteraard. En ook wordt onze topper vervangen met uiteraard ook bijbetaling. Hierdoor lijkt het een tijdje beter te gaan, maar helaas zijn er weer volop klachten en is wakker worden een on aangenaam ritueel geworden wegens de stijve rug en pijn.

We willen afscheid nemen van deze boxspring en hiervoor een deugend slaap systeem! Indien dit niet kan, dan willen wij onze aankoop en overige investeringen retour. Dan kopen we wel weer een Ikea bed, hierop sliepen we jaren prima!

Beste Swiss Sense,
    Een servicemonteur is meerdere keren langs geweest en heeft het bed zelf ook en slaapt er prima op. Kortom: het ligt aan u....
    Voor de boxspring sliepen wij prima op een bed van Ikea en dat zonder enige rugklachten. We worden constant op kosten gejaagd door jullie en een oplossing blijft uit. Ons vertrouwen in jullie producten zijn wij volledig kwijt en we wensen het product te retourneren aangezien deze niet voldoet.

Beste,

dat een eventuele meerprijs voldoen moet worden lijkt ons valide. Echter dat wederom de omruilkosten en ligplaatskosten worden gerekend stuit bij ons tegen de borst. Zoals eerder aangegeven zijn we nu al ruim 1 jaar met dit product bezig en is er al van alles geprobeerd. Enig " slaap conform" is niet te behalen met dit product.

Wanneer wij op vakantie parken of camping op een bed slapen hebben we nergens last van. De lifestyle 300 (die nu Home 510 heet) heeft ons tot nu toe een hoop slechte nachten en rugklachten bezorgd. Dan laat ik nog even buiten beschouwing dat beide elektrische motoren ook al een keer zijn vervangen. Als je alles bij elkaar optelt, kun je voorstellen dat wij het vertrouwen in het product kwijt zijn.

Wij willen gewoon een goed bed waar we lekker in kunnen slapen. Ik stel voor dat we het product mogen retourneren en eventueel voor een andere slaap product in uw assortiment gaan. Uit coulance verwachten wij dan geen omruil en ligplaats kosten te betalen.

Beste Swiss Sense,

Graag zou ik van u de definities ontvangen m.b.t. " een comfortklacht". Mogelijk zien jullie namelijk onze fysiotherapie en osteopathie bezoeken na aanschaf van dit bed slechts als een "comfortklacht". Graag ontvang ik jullie beoordelingscriteria.

Koolenboer
Beoordeling door eigen personeel en dus niet objectief. Je komt geen stap verder met je klacht.

Ook een klacht indienen over Swiss Sense?