Klacht Swiss Sense: Geen bed om op te slapen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 298790
Gebruiker
J. Martinez
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Geleverde boxspring blijkt bij levering schimmel te hebben.Tijdelijke matrassen te vies om op te slapen.Nu weer 2 a 3 maanden wachten op nieuwe bed, had dit bed besteld voor nieuwe huis en heb zelf geen bed meer

Gewenste oplossing

Snel een stel goede,schone, matrassen op kan slapen.Oplossingnom sneller een andere boxspring te krijgen
Geboden oplossing
Klacht is nog niet opgelost, bed is 2 weken geleden geleverd met 4 ontbrekende stukken t.w splittopdesk matras, 2 mitoen en afstandsbediening en juiste kleur poten.Mij is per email verzekerd dat deze spullen zouden zijn besteld,vorige zouden ik gebeld worden om spullen te leveren en te plaatsen.Tot op heden niets vernomen
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

3 reacties

  1. Auteur
    Swiss Sense
    Datum
    Geachte meneer en/of mevrouw Martinez,

    Bedankt voor het melden van uw klacht op Klachtenkompas.nl.

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Binnen enkele werkdagen nemen wij contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Swiss Sense
  2. Auteur
    J. Martinez
    Datum
    Het lijkt erop dat Swiss Sence mijn klacht op een bevredigende wijze gaan afhandelen .Vrijdag 13-4 komen ze een nieuwe bed brengen die op voorraad was.Eerst levering afwachten
  3. Auteur
    J. Martinez
    Datum
    Nieuw bed werd vandaag vrijdag 13 april geleverd.Mooi bed..electrish. Bijna goed..Miste de splittoper...2x motors...afstanbedieningen ..juiste kleur poten.Pffff maar weer voor de 3e keer vrij nemen om op juiste spullen te wachten .Ben niet blij🤔🤔🤔

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Swiss Sense?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen