Opgelost door Swiss Sense: Geen geld terug bij retour

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 332069
Gebruiker
Groningen3
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wij hebben op 30-09 twee kussens bij Swiss Sense besteld. Omdat zij harder waren dan andere medium kussens die wij hebben getest, hebben wij de kussens binnen twee dagen terug gestuurd.
Intussen zijn wij 6 weken verder en ik heb mijn geld niet terug gekregen. Ik heb zelfs geen bericht gekregen van Swiss Sense. Heb wel na 3 weken zelf gebeld. Dan werd mij gezegd dat er op dit moment weinig personeel is en ik daarom nog geen bericht heb ontvangen. Het was toch al in het systeem genoteerd dat de kussens beslapen zouden zijn omdat er geen plastic meer omheen zat. Echter, er zat nooit een plastic eromheen omdat de kussens in tassen met een rits werden geleverd. Dit heb ik bij het telefoongesprek ook nog eens gezegd, waarnaar zij beloofde dit nog te controleren.
Een week geleden nog eens een mail gestuurd en om een antwoord gevraagd. Die kwam tot nu toe ook nog niet.

Gewenste oplossing

Ik wil dat Swiss Sense mijn geld terug betaald.
Geboden oplossing
Het geld werd terug betaald.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Swiss Sense
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Swiss Sense?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen