Opgelost door Swiss Sense: Het aankoopbedrag is van mijn rekening afgeschreven, maar het bedrijf bevestigt mijn bestelling niet

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 494395
Gebruiker
victim
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb een matras besteld bij webshop en het aankoopbedrag is van mijn rekening afgeschreven. De klantenservice vertelde me dat ze mijn bestelling niet zien. Ik blijf ze bellen, maar het vordert niet. Ik zou de matras binnen 1 week bij mij thuis moeten hebben, maar ik wacht nog steeds tot ze mijn bestelling bevestigen.

Gewenste oplossing

I called the company everyday and there is no progress. They don't confirm my order, they don't say they will pay my money back, I have to move into my home this weekend without a matrass. I want a company representative to call me with information immediately
Geboden oplossing
My order has been cancelled and I received my payment back. Thanks for the resolution.
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Swiss Sense
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    victim
    Datum
    I am looking forward to see what 'as soon as possible' means in your company!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Swiss Sense?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen