Opgelost door Swiss Sense: Ik krijg geen reactie op de door mij verzonden e-mail.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 356951
Gebruiker
AvondPeen#123
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb per e-mail contact gezocht met de klantenservice van Swiss Sense nadat ik bericht ontving dat de topper die ik heb besteld twee weken later wordt geleverd. Na 10 dagen heb ik daar nog altijd geen reactie op ontvangen anders dan een geautomatiseerde e-mail.

De oplossing

Ik wil een reactie ontvangen op de door mij verzonden e-mail.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AvondPeen#123
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is inmiddels netjes contact geweest over de bestelling. Het enige jammerlijke is dat hiervoor een aantal boze mailtjes en een klacht op klachtenkompas.nl nodig is. Ik hoop dat ze hier, zoals ze zelf ook aangeven in de reactie, daadwerkelijk lering uit trekken.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Swiss Sense?