Klacht Swiss Sense: Ik lig al 1,5 jaar in een kuil.

yvanrijn

1,5 jaar geleden voor het eerst contact opgenomen met de klantenservice omdat ik in een kuil lig. De boxspring is dan nog geen 2 jaar oud. Na 4 bezoeken van service monteurs, 2 keer matraskernen vervangen (1 keer door foutieve levering) en inmiddels 3 nieuwe topmatrassen verder, is het probleem nog steeds niet opgelost. De laatste service monteur die geweest is, keurt de topper af, afdeling kwaliteit zegt dat de topper een ruim tijk heeft en dat de kuil normaal is. Fijn dat jullie intern ook op 1 lijn zitten. De maat is voor mij vol en ik wil mijn aankoopbedrag plus alle bijbetalingen retour zodat ik ergens anders een goed bed uit kan gaan zoeken. Maar nee, jullie willen wederom een service monteur langs sturen. Dit heb ik geweigerd en vervolgens krijg ik te horen dat er intern overlegd moet worden en ik eind deze week of begin volgende week terug gebeld zal worden. Onacceptabel dat dit weer zo lang moet duren!!! Stort gewoon mijn geld terug, jullie hebben kans genoeg gehad dit op te lossen!

Ik wil dat het bedrijf mijn geld retour stort zodat ik ergens anders een nieuw bed kan gaan halen.

yvanrijn
    Ik moet iets plaatsen, anders vervalt mijn klacht. Maar nog geen reactie van swiss sense.
    yvanrijn
    16 maart berichtje van swiss sense via deze site gehad dat ze in mijn order konden zien dat er door ‘casemanagement’ overlegd wordt.

Tot op heden nog steeds niks gehoord. Het ‘eind deze week, uiterlijk begin volgende week’ van 11 maart is inmiddels ook allang verstreken.

Nu begrijp ik heus wel dat een en ander vertraging oploopt door alle corona maatregelen maar dit is niet de eerste keer dat ze hun toezeggingen niet nakomen.

Dus beste swiss sense, stort nou gewoon zo snel mogelijk mijn geld terug, kom dat bed ophalen, dan kunnen we het allemaal achter ons laten en kunnen we allemaal verder.

yvanrijn

Ook een klacht indienen over Swiss Sense?