Opgelost door Swiss Sense: Kapotte bodemplaat boxspring

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 270928
Gebruiker
Marthe v M
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Kapotte boxspring
In nov. 2015 kochten we bij Swiss Sense een Boxset met electrische bediening om zowel hoofdeind als voeteneind omhoog te laten gaan. Helaas brak in april jl. een bodemplaat uit de scharnieren. We hebben daarop contact gezocht met Swiss Sense om onder garantie te reclameren. Helaas, de schade die ontstaan is, wordt tot onze verbijstering geweten aan onzorgvuldig gebruik, en deze mening is uitsluitend gebaseerd op het tonen van een aantal foto’s met het mankement. Wij gaan uitermate zorgvuldig met onze spullen om, hebben geen kinderen meer in huis en we hebben geen kleinkinderen.
De oplossing van de klantenservice van Swiss Sense is… aanschaf van een nieuwe box. Om kort te zijn, op voorstel van SS zijn we akkoord gegaan met een onafhankelijk onderzoek door POS. Deze hebben de schade beoordeeld en kwamen tot de conclusie dat deze buiten onze schuld ontstaan was. Het lijkt meer op een constructiefout. Swiss Sense concludeert echter nog steeds dat de klacht ongegrond is, maar kwam wel met een coulanceregeling. Daarmee leggen ze de onafhankelijke conclusie volledig naast zich neer. En daar nemen we geen genoegen mee. Dat hebben we hen gemeld en verzocht om onze klacht en andere vragen serieus te nemen. Daarop kregen we hetzelfde - korte - antwoord als eerder.

De oplossing

4 reacties

  1. Auteur
    Swiss Sense
    Datum
    Goedemiddag mevrouw Van Moolenbroek,

    Bedankt voor het melden van uw klacht op Klachtenkompas.nl.

    Helaas konden wij u vandaag niet telefonisch bereiken. Graag verwijzen wij u naar de inbox van uw e-mail. Zou u zo vriendelijk willen zijn om hierop te reageren?

    Alvast hartelijk dank.

    Met vriendelijke groet,

    Swiss Sense
  2. Auteur
    Marthe v M
    Datum

    Goedenavond, dank voor het bellen.
    Mijn man heeft vanmiddag teruggebeld, maar u was niet bereikbaar.
    Uw collega heeft een terugbelverzoek voor u achtergelaten.
    Mvg. Martha van Moolenbroek.
  3. Auteur
    Marthe v M
    Datum
    Helaas heeft Swiss Sense niet meer gereageerd op ons terugbelverzoek van vorige week donderdag. Ook vanmiddag heb ik weer gebeld, maar na het keuzemenu wordt er niet meer opgenomen of geantwoord. Jammer.

  4. Auteur
    Swiss Sense
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag meneer en mevrouw Van Moolenbroek,

    Wij zijn blij dat wij uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost.

    Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons na de omruiling terugkoppeling te geven of alles naar wens is?

    Mocht u nog vragen hebben horen wij dit graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Swiss Sense

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marthe v M
Datum
Uiteindelijke oplossing
De kapotte boxspring wordt onder garantie kosteloos vervangen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Swiss Sense?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen