Klacht Swiss Sense: Kasje beschadigd en Swiss Sense ruilt accessoires niet om

Klachtnummer
# 284530
Gebruiker
Mario Tiemes
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 1 van ons aangekochte nachtkastje die nog geen 10 maanden oud is laat de lak los. Swiss Sense geeft aan dat zij geen garantie geven op accessoires. Na diverse malen contact zowel per mail als telefonisch geeft Swiss Sense aan het kastje niet te willen omruilen. De oorzaak zou komen door oa schoonmaken, langs afschaven, verschuiven etc. Ik kan u verzekeren. Het kastje staat gewoon stil naast het bed en word wekelijks afgenomen met een vochtige doek. Je mag er toch van uit gaan dat voor deze prijs de kwaliteit degelijk is. Des on danks denken de medewerkers van Swiss Sense daar anders over.

De oplossing

Een nieuw kastje dat niet beschadigd is.

2 reacties

  1. Auteur
    Swiss Sense
    Datum
    Goedemiddag meneer Tiemes,

    Bedankt voor het melden van uw klacht op Klachtenkompas.nl.

    Wij hopen dat u alsnog tevreden bent met de geboden oplossing.

    Met vriendelijke groet,

    Swiss Sense
  2. Auteur
    Mario Tiemes
    Datum
    Beste Marit,

    Bedankt dat u dit wel oplost. Graag zou ik van u willen weten waarom het via deze manier wel opgelost gaat worden en ik niet geholpen werd via de normale procedure.

    In afwachting van uw reactie.

    Mario Tiemes

Ook een klacht indienen over Swiss Sense?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen