Klacht Swiss Sense: levering elke keer weer uitgesteld

Ter Aar

Wat hebben wij ons vergist in Swiss Sense! Met stip op nummer 1 qua slechte service en het niet nakomen van afspraken.
Waar wij in november in de winkel begonnen als blije klanten bij een zeer kundige en vriendelijke verkoper waar wij een bed bestelden, zijn wij nu op een punt dat we aan iedereen vertellen hoe slecht Swiss Sense met zijn klanten omgaat en adviseren iedereen om hier vooral geen bed te bestellen!
Is dat wat dit bedrijf voor ogen heeft? Ontevreden klanten en slechte service? Maar het interesseert ze kennelijk niet want er wordt niets aan gedaan. En op het internet wordt je inmiddels overspoelt met klachten als je even rond surft.
Op 20 november bestelden wij een prachtig bed bij de winkel in Villa Arena. Verwachte leverweek was week 3. Om een planning te maken belde ik in week 2 om te vragen naar de leverdag. Er werd mij meegedeeld dat volgens het systeem het bed inderdaad in week 2 bij Swiss Sense binnen zou komen en dat ik dan in week 3 gebeld zou worden welke dag het geleverd zou worden. Prima!
In week 3 hoorde ik maar niets dus aan het einde van de week heb ik weer gebeld en toen kreeg ik prompt te horen dat ik wel op de bellijst stond om te laten weten dat er vertraging was in de levering en dat het week 5 zou worden!! Dit was een grote teleurstelling en streep door onze planning, aangezien ik in week 3 alle zakelijke afspraken had afgezegd om maar zoveel mogelijk beschikbaar te zijn indien het bed zou komen. Toen werd mij al gezegd dat als ik in week 5 gebeld zou worden en wel een compensatie zou volgen in de vorm van een textielcheque. Ik had liever gewoon mijn bed gehad! Dus wederom 2 weken geduld hebben.
In week 5 heb ik wéér afgewacht tot de laatste dag van de week en omdat ik weer niets van Swiss Sense gehoord heb, ging ik zelf maar weer bellen. En wat krijg ik te horen: Nee, het bed is nog niet compleet binnen. De verwachte leverweek is week 8 !! Dat is nog wéér 3 weken later.
En weer krijg ik te horen dat ik eventueel een textielcheque van max. € 150,- kan krijgen. Daar ga ik dus niet mee akkoord want daar scheep je een klant niet mee af.
Dit was voor mij écht de druppel want mijn geduld is op en daarom dien ik deze klacht in. Wat een waardeloos bedrijf is Swiss Sense en iedereen mag het weten.
Als er problemen zijn in de productie informeer je klanten dan tijdig en laat ze niet zweven tot het moment dat een klant zelf gaat bellen. En lieg niet of hou geen klanten aan het lijntje. Kom je afspraken na.

Ik verwacht dat Swiss Sense alles op alles zet om ons bed eerder dan week 8 te leveren want nog 3 weken wachten is absoluut onaanvaardbaar. En tevens verlang ik een genoegdoening cq compensatie voor deze vertraging in levering. Volgens de voorwaarden zijn zij dit verplicht als er meer dan 4 weken vertraging is. En dan neem ik vanzelfsprekend géén genoegen met een eenvoudige textielcheque.

Swiss Sense
    Goedemiddag meneer en/of mevrouw Groenendijk,

Bedankt voor het melden van uw klacht op Klachtenkompas.

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Binnen enkele werkdagen wordt er contact met u opgenomen.

Swiss Sense

Ook een klacht indienen over Swiss Sense?