Opgelost door Swiss Sense: Niet nakomen van afspraken en liegen over mondelinge afspraken.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 311028
Gebruiker
Vrijgezel
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Snelle verkopers, maar als er iets fout gaat? Zo had ik mijn order telefonisch op vasthouden gezet vanwege mijn scheiding, net na de orderopdracht. Werd het bed vrolijk bij mijn ex afgeleverd na 14 (!) weken. Dus de transporteurs maar weer meegenomen, terug de opslag in bij Swiss Sense. "Voor hoe lang?", vroegen ze. "Geen idee." Kreeg 14 weken. Toen ik mijn bed een paar weken later opeiste (eindelijk huisvesting!) bleek de halve order vergeven te zijn aan een ander, terwijl ik hem te allen tijde op wilde kunnen eisen! Duurde 4 weken om weer compleet te maken met God weet wat voor spullen ik dan zou krijgen. Hadden ze mij niets van verteld mondeling. Kennelijk wel via e-mail, die in mijn spambox bleek te zitten. Dus opdracht geannuleerd wegens breuk in vertrouwen mijnerzijds. Nu gooien ze me plat met zaken die ik nooit gezegd heb (pas na 14 weken zou ik het opeisen, matrassen kunnen niet zolang worden opgeslagen en meer van dat flauwekul) en dreigingen met 50% betalen. Mijdt Swiss Sense als de pest, allemaal, zijn alleen maar uit op je geld, leveren geen service en tonen totaal geen medeleven.

Gewenste oplossing

Ik wil kosteloze annulering en mijn aanbetaling terug.
Geboden oplossing
Gehele annulering en terugbetaling van aanbetaling. Maar het heeft veel frustratie en boosheid moeten kosten, helaas. Pluim voor Barbara van de Klantenservice van Swiss Sense. Terugbetaling is inmiddels geschied. Waarvoor dank, Swiss Sense.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Swiss Sense is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Vrijgezel
    Datum

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Swiss Sense?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen