Klacht Swiss Sense: ongewild meer kosten na aanschaf van boxspring dat niet voldoet.

sad Niet opgelost
Huisbaasje

Boxspring voldoet niet. Geeft veel lichamelijke klachten en de lichaamswarmte kan niet weg waardoor het een broei-effect krijgt. Hierop binnen de slaapgarantie diverse toppers uitgeprobeerd. Je moet iets en hieruit minst kwade tegen bijbetaling aangeschaft. Echter ook deze voldoet nog niet gezien de aanwezige lichamelijke klachten. Hierop loopt nu een nieuw aanbod te weten: tegen opnieuw een bijbetaling de vulling in het onderbed te vervangen voor zachter en meer luchtdoorlatend materiaal.

Nu ongewild meer kosten kwijt in de hoop dat de klachten opgelost zijn.

Maar welke garantie heb ik?

Swiss Sense levert mij een goed product zonder verdere bijbetalingen.

Goedemiddag meneer en/of mevrouw Elsink,

Bedankt voor het melden van uw klacht op Klachtenkompas.nl.

Allereerst bieden wij uw onze excuses aan voor de ervaarde ongemakken. Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en zullen zo snel mogelijk met een terugkoppeling en/of oplossing komen.
    Mocht uw klacht inmiddels opgelost zijn horen wij dit graag van u. Voor verdere vragen kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen.

Goedemiddag meneer Eisink,

Nogmaals bedankt voor het melden van uw klacht op Klachtenkompas.nl

Wij hebben u inmiddels een andere oplossing aangeboden daar de genoemde oplossing geen effect heeft op uw klacht.

Huisbaasje
    Sorry, maar helaas nog niets vernomen van een andere oplossing.

Met vriendelijke groet
    NAW. Eisink
    Mail ontvangen.
    Echter zal naar mijn idee de klacht m.b.t de lichaamswarmte opgelost worden.
    De lichamelijke klachten zal hier niet mee verdwijnen. Dat heeft met drukpunten te maken.
    Hiervoor was 2e oplossing om materiaal in onderbed te veranderen. Wederom tegen bijbetaling.

Met vriendelijke groet

Goedemorgen,
    Kreeg vanochtend mail van expeditie met melding verzending pakketje.
    Bijgevoegd factuur geeft oude reeds betaalde nota aan.
    Vervolgens wordt in mail aangegeven dat ik bij ontvangst moet betalen!!!!

Heel graag telefonisch contact. U heeft mijn nummer.
    Helaas bent u niet bereikbaar en Swiss sense kan mij niet verder naar u helpen.

Huisbaasje
    Er is een afspraak gemaakt en geweest met Swiss Sense Nijmegen.
    Eind van de week hebben wij nog contact.
    Hierop zal Filiaal Nijmegen reageren met bevindingen en advies.
    Huisbaasje
    Vanuit filiaal Nijmegen is afgelopen donderdag
    21 december een mail verzonden naar de klantenservice met hun bevindingen en advies nadat wij nog een keer konden proef liggen en e.e.a. hebben door gesproken.

Nu is het wachten op antwoord Klantenservice
    Van Swiss Sense.

Huisbaasje
We hebben indertijd pocket 1000 matrassen gekocht op advies van de adviseur van Swiss Sense. Later omdat wij rugklachten kregen, hebben wij op advies van de zelfde adviseur een andere topper gekocht tegen bijbetaling. De klachten waren echter niet opgelost. Nu heeft een andere adviseur andere matrassen (pocket 500) en de oorspronkelijke topper geadviseerd. Feitelijk hebben wij Euro 625,00 meer uit gegeven dan de huidige aangeboden oplossing. Swiss Sense stelt nu dat wij nu niets hoeven bij te betalen terwijl wij Euro 625,00 teveel hebben uitgegeven. Daar zouden wij graag een oplossing voor willen zien. Het was nb. op advies van de Swiss Sense adviseur dat wij meer geld hebben uitgegeven.

Ook een klacht indienen over Swiss Sense?