Klacht Swiss Sense: ongewild meer kosten na aanschaf van boxspring dat niet voldoet.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 283939
Gebruiker
Huisbaasje
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Boxspring voldoet niet. Geeft veel lichamelijke klachten en de lichaamswarmte kan niet weg waardoor het een broei-effect krijgt. Hierop binnen de slaapgarantie diverse toppers uitgeprobeerd. Je moet iets en hieruit minst kwade tegen bijbetaling aangeschaft. Echter ook deze voldoet nog niet gezien de aanwezige lichamelijke klachten. Hierop loopt nu een nieuw aanbod te weten: tegen opnieuw een bijbetaling de vulling in het onderbed te vervangen voor zachter en meer luchtdoorlatend materiaal.

Nu ongewild meer kosten kwijt in de hoop dat de klachten opgelost zijn.

Maar welke garantie heb ik?

De oplossing

Swiss Sense levert mij een goed product zonder verdere bijbetalingen.

7 reacties

  1. Auteur
    Swiss Sense
    Datum
    Goedemiddag meneer en/of mevrouw Elsink,

    Bedankt voor het melden van uw klacht op Klachtenkompas.nl.

    Allereerst bieden wij uw onze excuses aan voor de ervaarde ongemakken. Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en zullen zo snel mogelijk met een terugkoppeling en/of oplossing komen.
    Mocht uw klacht inmiddels opgelost zijn horen wij dit graag van u. Voor verdere vragen kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Swiss Sense
  2. Auteur
    Swiss Sense
    Datum
    Goedemiddag meneer Eisink,

    Nogmaals bedankt voor het melden van uw klacht op Klachtenkompas.nl

    Wij hebben u inmiddels een andere oplossing aangeboden daar de genoemde oplossing geen effect heeft op uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    Swiss Sense
  3. Auteur
    Huisbaasje
    Datum
    Sorry, maar helaas nog niets vernomen van een andere oplossing.

    Met vriendelijke groet
    NAW. Eisink
  4. Auteur
    Huisbaasje
    Datum
    Mail ontvangen.
    Echter zal naar mijn idee de klacht m.b.t de lichaamswarmte opgelost worden.
    De lichamelijke klachten zal hier niet mee verdwijnen. Dat heeft met drukpunten te maken.
    Hiervoor was 2e oplossing om materiaal in onderbed te veranderen. Wederom tegen bijbetaling.

    Met vriendelijke groet

  5. Auteur
    Huisbaasje
    Datum
    Goedemorgen,
    Kreeg vanochtend mail van expeditie met melding verzending pakketje.
    Bijgevoegd factuur geeft oude reeds betaalde nota aan.
    Vervolgens wordt in mail aangegeven dat ik bij ontvangst moet betalen!!!!

    Heel graag telefonisch contact. U heeft mijn nummer.
    Helaas bent u niet bereikbaar en Swiss sense kan mij niet verder naar u helpen.

  6. Auteur
    Huisbaasje
    Datum
    Er is een afspraak gemaakt en geweest met Swiss Sense Nijmegen.
    Eind van de week hebben wij nog contact.
    Hierop zal Filiaal Nijmegen reageren met bevindingen en advies.
  7. Auteur
    Huisbaasje
    Datum
    Vanuit filiaal Nijmegen is afgelopen donderdag
    21 december een mail verzonden naar de klantenservice met hun bevindingen en advies nadat wij nog een keer konden proef liggen en e.e.a. hebben door gesproken.

    Nu is het wachten op antwoord Klantenservice
    Van Swiss Sense.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Huisbaasje
Datum
Uiteindelijke oplossing
We hebben indertijd pocket 1000 matrassen gekocht op advies van de adviseur van Swiss Sense. Later omdat wij rugklachten kregen, hebben wij op advies van de zelfde adviseur een andere topper gekocht tegen bijbetaling. De klachten waren echter niet opgelost. Nu heeft een andere adviseur andere matrassen (pocket 500) en de oorspronkelijke topper geadviseerd. Feitelijk hebben wij Euro 625,00 meer uit gegeven dan de huidige aangeboden oplossing. Swiss Sense stelt nu dat wij nu niets hoeven bij te betalen terwijl wij Euro 625,00 teveel hebben uitgegeven. Daar zouden wij graag een oplossing voor willen zien. Het was nb. op advies van de Swiss Sense adviseur dat wij meer geld hebben uitgegeven.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Swiss Sense?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen