Opgelost door Swiss Sense: Pijn in rug en nek na aanschaf nieuw bed

LBVR

Sinds een half jaar hebben wij een nieuw bed van Swiss Sense.
Doordat ik erg last van mijn rug en nek kreeg heb ik een ander matras besteld (binnen de termijn dat dit nog kon).

Na ongeveer een half jaar heb ik nog steeds erg last van mijn rug en nek en heb ik ondertussen al meerdere afspraken bij de fysio gehad.
Onlangs ben ik 3 weken op vakantie naar Amerika geweest waar ik geen last gehad heb, nu ik weer terug ben begint de last weer.

Nu hebben mijn vriendin en ik gewisseld van kant om te kijken of dit verschil uitmaakt, wat nu blijkt is dat ik minder last heb bij het wakker worden, en mijn vriendin nu last van haar rug heeft.

Ik begin erg het idee te krijgen dat er iets niet goed is met het geleverde product.

Iemand die het probleem kan achter halen, en dit probleem oplost.

Swiss Sense
    Goedemiddag meneer van [naam verwijderd door moderator],

Wij hebben u een e-mail gestuurd naar het bij ons bekende e-mailadres. Zou u zo vriendelijk willen zijn om hier op te reageren?

Alvast bedankt.

[naam verwijderd door moderator]
    Customer Care Swiss Sense

LBVR
Kosteloos een nieuw matras uitkiezen van dezelfde waarde, of met bijbetaling een duurdere. Wacht nu op bericht van de vestiging.

Ook een klacht indienen over Swiss Sense?