Opgelost door Swiss Sense: Pijn in rug en nek na aanschaf nieuw bed

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 278094
Gebruiker
LBVR
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds een half jaar hebben wij een nieuw bed van Swiss Sense.
Doordat ik erg last van mijn rug en nek kreeg heb ik een ander matras besteld (binnen de termijn dat dit nog kon).

Na ongeveer een half jaar heb ik nog steeds erg last van mijn rug en nek en heb ik ondertussen al meerdere afspraken bij de fysio gehad.
Onlangs ben ik 3 weken op vakantie naar Amerika geweest waar ik geen last gehad heb, nu ik weer terug ben begint de last weer.

Nu hebben mijn vriendin en ik gewisseld van kant om te kijken of dit verschil uitmaakt, wat nu blijkt is dat ik minder last heb bij het wakker worden, en mijn vriendin nu last van haar rug heeft.

Ik begin erg het idee te krijgen dat er iets niet goed is met het geleverde product.

De oplossing

Iemand die het probleem kan achter halen, en dit probleem oplost.

2 reacties

  1. Auteur
    Swiss Sense
    Datum
    Goedemiddag meneer van [naam verwijderd door moderator],

    Wij hebben u een e-mail gestuurd naar het bij ons bekende e-mailadres. Zou u zo vriendelijk willen zijn om hier op te reageren?

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    [naam verwijderd door moderator]
    Customer Care Swiss Sense
  2. Auteur
    LBVR
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
LBVR
Datum
Uiteindelijke oplossing
Kosteloos een nieuw matras uitkiezen van dezelfde waarde, of met bijbetaling een duurdere. Wacht nu op bericht van de vestiging.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Swiss Sense?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen