Klacht Swiss Sense: Service niet nagekomen

Klachtnummer
# 470306
Gebruiker
Es_Mich
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo,

Sinds 2 weken zijn wij trotse eigenaar van een royal swiss sense bed. Nadat wij het bed opmaakten en als meegegeven advies de topmatras om te draaien bleek onze topper defect. Afgelopen vrijdag hebben wij contact gehad en werd ons een nieuwe topper toegezegd. Deze zou op maandag of uiterlijk dinsdag worden bezorgd. De medewerker zou hier een aantekening van maken in het systeem (3x nagevraagd en werd bevestigd). Maandag werden wij niet benaderd en zochten wij contact. Opeens bleek er niets bekend te zijn, was er geen aantekening gemaakt en konden wij het helemaal opnieuw uitleggen. Wij zouden zsm benaderd worden voor een afspraak. Een week verder hebben wij nog niks gehoord. Het oude matras ligt gigantisch in de weg en de nekklachten van mijn partner worden steeds erger. Graag zien wij zsm (24 of 25 augustus) onze nieuwe topper tegemoet. Het betreft postcode 2673gk. Huisnummer, telefoonnummer en melding zijn bij jullie bekend. Mvg

De oplossing

Levering van de topper 24 of 25 augustus

0 reacties

Ook een klacht indienen over Swiss Sense?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen