Opgelost door Swiss Sense: slechte klantenservice

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 274023
Gebruiker
hwing516
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben op 08-09-2017 in de swiss sense filiaal in amsterdam arena een matras gekocht van 700 euro. Die zou de week erop bezorgd worden maar dat is niet gebeurd. Ik en mijn partner hebben sindsdien meerdere keren halve dagdelen thuis gewacht op het matras, en vervolgens gebeld met customer care voor een nieuwe bezorgafspraak. Deze wordt echter telkens verzet, zonder dat iemand maar ook verantwoordelijkheid ervoor neemt. Het filiaal zelf kan er natuurlijk niks aan doen, omdat een externe partij het matras bezorgt dus zij kunnen niet in het systeem kijken.
Kortom: slechte klantenservice, dus koop hier niet!

De oplossing

Minimaal 200 euro compensatie of annulering van het matras

1 reactie

  1. Auteur
    Swiss Sense
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag mevrouw Chan,

    Bedankt voor het melden van uw klacht op Klachtenkompas.nl

    Wij vinden het erg vervelend dat u dit gevoel over heeft gehouden na uw bestelling bij Swiss Sense.

    Gelukkig is er inmiddels een afspraak gemaakt in overleg met uw partner om uw klacht op te lossen. Uiteraard zullen wij zorgen voor een passende compensatie.

    Mochten wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen horen wij dit graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Swiss Sense

Uiteindelijke oplossing

Auteur
hwing516
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een kleine vergoeding ter compensatie en een bosje bloemen. Dank voor de bloemen!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Swiss Sense?