Klacht Swiss Sense: Slechte kwaliteit bedden, geen service en geen reactie op aangetekende brieven.

Klachtnummer
# 4756
Gebruiker
A.O.A. Kerckhoff
Datum
0 reacties

Details

De klacht

18-5-11 boxspring met oplegmatras gekocht bij Swiss Sense Groningen. Levertijd van 10 weken beloofd. Na 10 weken contact met klantenservice, niets bekend van spoedbestelling. Uiteindelijk na 16 weken geleverd. Beide matraskernen hadden een diepe kuil. 9-11-11 op advies van verkoper oplegmatras geruild voor ander demo-model met bijbetaling van EUR 250. Probleem niet verholpen. Verkoper heeft hierna thuis geconstateerd dat bedden niet goed waren. Op 25-11 nieuwe matrassen besteld. Na 21 weken afgeleverd. Terugruilen oplegmatras (want niet oorzaak probleem) na veel moeite akkoord echter EUR 250 alleen terug als textielcheque. 16-5-12 aangetekende brief naar directie met verzoek EUR 250 contant terug te betalen ivm annuleren aankoop, nog geen reactie.
Nieuwe matrassen hebben nu ook een kuil. Klantenservice biedt geen hulp en adviseert om brief naar directie te sturen. 8-6-12 aangetekende brief met eis tot annulering koop en terugbetaling aankoopbedrag en EUR 250. Nog geen reactie.

De oplossing

Onze gewenste oplossing is volledige annulering van de koopovereenkomst van 18 mei 2011 en daarbij terugbetaling van het aankoopbedrag ad EUR 3.275,00 en de bijbetaling ad EUR 250 voor het oplegmatras gedaan op 9 november 2011. Totaal EUR 3.525,00

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Swiss Sense is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Swiss Sense?