Klacht Swiss Sense: Slechte kwaliteit hoofdbord bevestiging

Klachtnummer
# 357529
Gebruiker
Martijn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We hebben vorig jaar een boxspring gekocht voor meer dan 1800 euro. Helaas is na een maand of 9 de bevestiging van het hoofdbord kapot gegaan. Na telefonisch contact krijg ik te horen dat het hoofdbord puur voor de sier is. Als ik in bed wil kunnen zitten, dat ik dan een elektrisch bed zou moeten kopen waarbij het matras in zithouding omhoog komt. Persoonlijk vind ik rechtop in bed zitten geen speciale feature van een bed maar redelijk standaard gedrag. Ik ben dus totaal niet tevreden met de geleverde kwaliteit, maar ik heb het er mee te doen.

De oplossing

Reparatie en of reparatiekosten vergoeding

1 reactie

  1. Auteur
    Martijn
    Datum
    Wat vreemd dat ik nou iets moet plaatsen om de klacht actief te houden. Klinkt als een dubieuze regel waardoor veel klachten gesloten zullen worden. Jammer.

Ook een klacht indienen over Swiss Sense?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen