Klacht Swiss Sense: Slechte topper, nog slechtere service.

Klachtnummer
# 284278
Gebruiker
Vales
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Vorig jaar bij Swiss Sence een boxspringcombinatie gekocht voor ongeveer 3500 euro. Nadat de eerste topper nog meer verhaarde van een hond in de rui gelukkig een nieuwe topper gekregen van hetzelfde type. Deze verhaard een stuk minder en wij ervaren dit niet meer als een probleem. Inmiddels is de tweede topper dusdanig ingezakt dat mijn partner last van haar rug krijgt (buikslaper) en dat er in het midden zon bult is dat je niet meer samen kan liggen. Na wat rondvragen / rondkijken meer mensen gevonden die problemen hebben met de de Talatay topper a 1000 euro. Je zou verwachten dat de klachten dan sneller opgelost worden maar helaas.

Er is een monteur langs geweest en en die gaf aan dat de topper 0,4mm te weinig ingezakt was om om te ruilen...Tja, ik begrijp dat je een norm moet vasthouden maar als er klachten zijn. Afijn, Swiss Sence zou contact opnemen om te kijken wat mogelijk was. In de woorden van de monteur was dat dat we bij konden betalen voor een nog duurder model matras en evt topper. Blijkbaar is 3500 euro nog te weinig voor een degelijke boxspringcombinatie. Dat is nu ruim 2 maanden geleden en ze moeten nog bellen.

Gewenste oplossing

Topper omruilen voor een ander type dat wel goed blijft na een jaar. Of indien nodig de combinatie matras topper als dat het advies is.

4 reacties

  1. Auteur
    Swiss Sense
    Datum
    Goedemorgen meneer en/of mevrouw De Graaf,

    Zojuist heeft u een e-mail ontvangen van onze afdeling Customer Care.
    Graag verwijzen wij u naar uw inbox en verzoeken wij u te reageren op deze e-mail.

    Met vriendelijke groet,

    Swiss Sense
  2. Auteur
    Vales
    Datum
    Als eerst wil even kwijt dat wij het erg fijn vinden dat wij zo snel een reactie van Swiss Sence hebben gekregen. Wat het vervelende is aan onze klacht is dat wij bij het uitzoeken van het bed nadrukkelijk hebben vermeld dat één van ons een buikslaper is. Vervolgens kregen wij het advies dat dit dan het enige goede matras was en dat de topper niet uitmaakte. De slaapcombinatie heeft ongeveer een jaar goed gelegen dus om die reden vinden wij het erg vreemd dat, terwijl 'de monteur constateerde dat alles 100% is', de klachten gelijktijdig met de contourvorming kwamen.

    Swiss Sence heeft ons nogmaals aangeboden om een herkeuze in een filiaal te doen met bijbetaling. In verband met bovenstaand verhaal, in combinatie met dat 3500 al erg veel geld is, maakt dat wij hier niet heel erg blij van worden. Echter als zij hiermee bedoelen dat wij maximaal het prijsverschil betalen, en indien mogelijk tegen een gereduceerd tarief, staan wij open voor deze oplossing. Graag zouden wij dit dan ook verduidelijkt krijgen van Swiss Sence.
  3. Auteur
    Swiss Sense
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Vales
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Swiss Sense?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen