Klacht Swiss Sense: Slechte topper, nog slechtere service.
Details
Klacht
Vorig jaar bij Swiss Sence een boxspringcombinatie gekocht voor ongeveer 3500 euro. Nadat de eerste topper nog meer verhaarde van een hond in de rui gelukkig een nieuwe topper gekregen van hetzelfde type. Deze verhaard een stuk minder en wij ervaren dit niet meer als een probleem. Inmiddels is de tweede topper dusdanig ingezakt dat mijn partner last van haar rug krijgt (buikslaper) en dat er in het midden zon bult is dat je niet meer samen kan liggen. Na wat rondvragen / rondkijken meer mensen gevonden die problemen hebben met de de Talatay topper a 1000 euro. Je zou verwachten dat de klachten dan sneller opgelost worden maar helaas.Er is een monteur langs geweest en en die gaf aan dat de topper 0,4mm te weinig ingezakt was om om te ruilen...Tja, ik begrijp dat je een norm moet vasthouden maar als er klachten zijn. Afijn, Swiss Sence zou contact opnemen om te kijken wat mogelijk was. In de woorden van de monteur was dat dat we bij konden betalen voor een nog duurder model matras en evt topper. Blijkbaar is 3500 euro nog te weinig voor een degelijke boxspringcombinatie. Dat is nu ruim 2 maanden geleden en ze moeten nog bellen.
Gewenste oplossing
Topper omruilen voor een ander type dat wel goed blijft na een jaar. Of indien nodig de combinatie matras topper als dat het advies is.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.