Klacht Swiss Sense: Swiss Sense: zeer slechte kwaliteit en een nog slechtere klantenservice

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 257337
Gebruiker
Talisman
Datum
2 reacties

Details

Klacht

1
september 2013 hebben wij een grote vergissing gemaakt: het kopen van een bed
van Swiss Sense. Een pijnlijke conclusie voor een merk dat zich zo nadrukkelijk
als kwaliteitsmerk profileert. In
de bijlage staat alles uitgeschreven. Conclusie is tweeledig:
1) de kwaliteit van de producten is bedroevend, en
2) De klantgerichtheid is nog slechter

Gewenste oplossing

We willen de totale investering terug!
Geboden oplossing
Nog steeds slapen we zeer slecht. Swiss Sense heeft voorgesteld om de matrassen om te ruilen. Dat lijkt ons prima, maar als wij navraag doen over de specificaties van de matrassen, worden deze niet verstrekt. Vreemd en dit geeft nogmaals weer hoe - positief gezegd - beperkt Swiss Sense is in haar communicatie. Dit kwam ook naar voren in de recente TV-uitzending van Radar (16 okt 2017).
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    Swiss Sense
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Swiss Sense
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    oedemiddag meneer Klinkert,

    Zoals afgesproken hebben wij na de levering contact of het bed van uw herkeuze naar wens is en of wij verder nog wat voor u kunnen betekenen.

    Met vriendelijke groet,

    Swiss Sense

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Swiss Sense?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen