Klacht Swiss Sense: Zijkanten bed mogen niet gebruikt worden!!

pdj84

In januari 2015 is onze boxspring combinatie geleverd. Onlangs viel het ons op dat de zijkanten "indeuken" en geen ondersteuning meer bieden. Vooral in het midden, waar de twee matrassen tegen elkaar liggen is nu dus een kuil te voelen. Servicemonteur is langs geweest en meldde dat lijmen een tijdelijke oplossing is, beter is nieuwe matrassen aan te schaffen met inachtname van afschrijving van 60%!!! Nu telefonisch contact is dit verlaagd to 40%. Klacht die ik heb dat ons wordt kwalijk genomen dat wij af en toe samen in het midden liggen en blijkbaar zittend uit bed kruipen en ons daarop aankleden. Als dit al gebeurd hebben we het over enkele minuten per dag, dat de matrassen (1 stevig en 1 soepel) hier niet tegen kunnen zijn we niet op gewezen en staat ook niet op de website vermeld. Enige qua onderhoud dat werd vermeld is het regelmatig wisselen/draaien van matras wat wij ook netjes hebben gedaan (bevestigd door monteur). Dat dus bij normaal gebruik de matrassen al zo snel slijten vind ik ronduit waardeloos en zeker niet duurzaam, blijkbaar verwacht Swiss Sense dat men iedere 3-4 jaar een nieuw matras (met wat korting) aanschaft. Op de website vermeld men een gemiddelde levensduur van 8 tot 9 jaar en verwijst men naar de CBW voorwaarden. Dit riekt meer naar een verkoopsysteem waarin men "verplicht" iedere zoveel jaar een nieuw matras te kopen dan dat dit bedrijf service en kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan. Als ik dit van te voren had geweten, of er was op gewezen dat de zijkant niet gebruikt mag worden was ik nooit tot aankoop overgegaan!

Kosteloos nieuwe matrassen geleverd krijgen.

Ook een klacht indienen over Swiss Sense?