Opgelost door Swiss Sense: Toezeggingen niet nakomen, niet reageren en aanbetaling achterhouden

TarTib

23-01-2019 in de winkel 2 matrassen besteld en een aanbetaling gedaan van 340 euro. Deze aanbetaling moest gedaan worden en dit kon niet met een creditcard.
Op 24 jan kreeg ik een bevestiging en een track en trace code. Bezorging zou op 25 januari zijn. Toen zag ik dat het huisnummer verkeerd vermeld stond op de bon; er stond 10 ipv 110.
Op dat moment Dynalogics niet meer telefonisch bereikbaar;25 januari om8.30 u gebeld.
Er werd me gezegd dat ik dat een andere bezorgafspraak moest maken omdat huisnummer 110 op een afstand 560 meter van huisnummer 10 ligt en dat dit meer is dan 500 meter en dat dus niet zomaar gewijzigd kan worden. Swiss Sense gebeld. Klantenservice gesproken en doorverbonden naar de planning. Er werd direct actie ondernomen en ik werd teruggebeld; de matrassen zouden vandaag geleverd worden.
Mail van Dynalogics met het verzoek de gemaakte leveringsafspraak te wijzigen. Weer gebeld naar Swiss Sense; daar werd me verzekerd dat dit niet nodig was omdat het geregeld was.
Volgens het track en trace systeem waren we adres nr 17 in de rij (de laatste). Om 12.30 uur is de chauffeur met zijn route begonnen. Tot 18.30 uur gewacht en de auto gevolgd via track en trace. Uiteindelijk kwam de auto op een adres in onze wijk, dit was het 16e adres.
Hierna verdween de auto. Swiss Sense weer gebeld en gezegd dat als er vandaag niks geleverd zou worden ik mijn aankoop wil annuleren. De dame ging het regelen en zou terugbellen. Om 19.30 uur nog niet gebeld dus zelf weer gebeld. Weer een andere dame aan de lijn die ging informeren bij haar collega. Bleek dat er geen contact gelegd kon worden met de chauffeur; dus geen levering. Gelijk aangegeven dat ik direct de koop wilde annuleren, volgens de dame aan de lijn kon dit alleen per mail.Dezelfde avond (25 januari) een mail met klacht naar Swisse Sense gestuurd met daarin de onmiddellijke annulering van mijn aankoop en het verzoek mijn aanbetaling terug te storten. Hierop een automatische ontvangstbevestiging gekregen met daarin de tekst dat er binnen 3 werkdagen contact zou worden opgenomen.
30 Januari ’s avonds gebeld door een vrouw van Swiss Sense; ze zou actie gaan ondernemen.
5 , 8 en 13 Februari mails gestuurd; geen reactie.
Hier is het bij gebleven en inmiddels is het 20 februari 2019.
Voor niks een vrije dag heb genomen, 340 euro nog niet terug heb gekregen.

Mijn aanbetaling van 340 euro terug.
de aanbetaling is teruggestort

Swiss Sense
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    TarTib
    Fout is gecorrigeerd, mijn aanbetaling van 340 euro is 20 februari teruggestort.

Ook een klacht indienen over Swiss Sense?