Klacht Swiss Sense: Topper in zeer slechte staat

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 331087
Gebruiker
R.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben een topper van 800,- van krap 3 jaar oud. Nu is hij aan de binnenkant losgekomen en is de pocketveren mat kapot gegaan (of het waren al 2 losse matten) waardoor er nu 1 bovenin en 1 onderin de topper ligt. 2 grote hobbels dus en bij de heup helemaal niks. Servicemonteur geweest en bevestigd dat dat absoluut niet kan. Nu mogen we hem omruilen maar moeten nog even 250,- bijbetalen. Dat zijn de garantievoorwaarden. Echt belachelijk, ik noem dot geen garantie. Niet bij zo'n dure topper die zo snel in deze staat verkeerd. Beter niet bij Swissense kopen. Kijk maar eens hoeveel klachten er op internet te vinden zijn.

De oplossing

Omruilen waarbij niks bijbetaald hoeft te worden.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik kreeg bericht dat ik een email heb gehad, maar ik heb helemaal niks ontvangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Swiss Sense?