Klacht Swiss Sense: Wachten al sinds 20 mei op twee bedden voor onze kinderen.
Details
Klacht
Niet nakomen afspraken. Twee bedden besteld voor onze kinderen. Maanden op gewacht. Blijken de bakken te groot. Fout erkend door swiss sense. Order opnieuw uit. Weigeren daarbij voorrang te verlenen. Levertijd weer negen weken maar de verwachting was eerder omdat de bakken slechts hoeven te worden gemaakt. Daarom toch akkoord gegaan. Ondertussen slaapt onze dochter op een matras op de grond. Nu krijgen we te horen dat de levertijd weer met negen weken is verlengd. Schandalig. Onbetrouwbaar bedrijf. We kunnen onze dochter toch niet nog langer op een matras op de grond laten slapen… We schakelen juridische bijstand in. Oplossing: bedden binnen de afgesproken levertijd leveren.Gewenste oplossing
Bedden alsnog met spoed leveren.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.