Klacht Swiss Sense: Wachten al sinds 20 mei op twee bedden voor onze kinderen.

sad Niet opgelost

Niet nakomen afspraken. Twee bedden besteld voor onze kinderen. Maanden op gewacht. Blijken de bakken te groot. Fout erkend door swiss sense. Order opnieuw uit. Weigeren daarbij voorrang te verlenen. Levertijd weer negen weken maar de verwachting was eerder omdat de bakken slechts hoeven te worden gemaakt. Daarom toch akkoord gegaan. Ondertussen slaapt onze dochter op een matras op de grond. Nu krijgen we te horen dat de levertijd weer met negen weken is verlengd. Schandalig. Onbetrouwbaar bedrijf. We kunnen onze dochter toch niet nog langer op een matras op de grond laten slapen… We schakelen juridische bijstand in. Oplossing: bedden binnen de afgesproken levertijd leveren.

Bedden alsnog met spoed leveren.

Deze reactie is verborgen
    Inmiddels twee tijdelijke bedden gekregen. Netjes geleverd. Zeer vriendelijk personeel! Jammer, dat er eerst een klacht moet worden ingediend voordat er iets gebeurt. Wat de bestelde bedden betreft hebben we te horen gekregen dat er weer een fout is gemaakt, inhoudende dat er te weinig bakken waren besteld voor onder de bedden. Niet te geloven hoeveel fouten er steeds worden gemaakt. Dan nog, worden de bakken niet met voorrang gemaakt. Weer een lange wachttijd te gaan…
    Deze reactie is verborgen
    Helaas alleen excuses. Geen concrete oplossing in de zin van het zullen bespoedigen van de levering.

Ook een klacht indienen over Swiss Sense?