Klacht Swiss Sense: Wachten al sinds 20 mei op twee bedden voor onze kinderen.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 622193
Gebruiker
Datum
7 reacties

Details

Klacht

Niet nakomen afspraken. Twee bedden besteld voor onze kinderen. Maanden op gewacht. Blijken de bakken te groot. Fout erkend door swiss sense. Order opnieuw uit. Weigeren daarbij voorrang te verlenen. Levertijd weer negen weken maar de verwachting was eerder omdat de bakken slechts hoeven te worden gemaakt. Daarom toch akkoord gegaan. Ondertussen slaapt onze dochter op een matras op de grond. Nu krijgen we te horen dat de levertijd weer met negen weken is verlengd. Schandalig. Onbetrouwbaar bedrijf. We kunnen onze dochter toch niet nog langer op een matras op de grond laten slapen… We schakelen juridische bijstand in. Oplossing: bedden binnen de afgesproken levertijd leveren.

Gewenste oplossing

Bedden alsnog met spoed leveren.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

7 reacties

  1. Auteur
    Swiss Sense
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Datum
    Inmiddels twee tijdelijke bedden gekregen. Netjes geleverd. Zeer vriendelijk personeel! Jammer, dat er eerst een klacht moet worden ingediend voordat er iets gebeurt. Wat de bestelde bedden betreft hebben we te horen gekregen dat er weer een fout is gemaakt, inhoudende dat er te weinig bakken waren besteld voor onder de bedden. Niet te geloven hoeveel fouten er steeds worden gemaakt. Dan nog, worden de bakken niet met voorrang gemaakt. Weer een lange wachttijd te gaan…
  3. Auteur
    Swiss Sense
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Swiss Sense
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  5. Auteur
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  6. Auteur
    Swiss Sense
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  7. Auteur
    Datum
    Helaas alleen excuses. Geen concrete oplossing in de zin van het zullen bespoedigen van de levering.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Swiss Sense?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen