Klacht Swiss Sense: Zeer slechte service, slechte / geen communicatie (ook in het bedrijf zelf), incompleet bed.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 294251
Gebruiker
velux
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Gang van zaken:
- april 2017 - bed besteld via luxebedden.nl (dit is van Swiss sense) in totaal 3.409,- euro

- 16 juni: levering van bed waarbij matrassen wel de juist maat hadden maar de boxspring en het hoofdbord de onjuiste maat. Moest zijn 2.10 meter bij 2.20 meter was 2 m breed bij 2 m lang .
- na ruim twee maanden wachten op 24 augustus: levering boxspring en hoofdbord wel in de juiste maat maar bij het installeren zijn de oude onjuiste maat onderbalken herplaatst. De balk is alleen in het midden vastgemaakt en niet aan de uiteinden (schroefgaten passen niet op de te korte balk). De monteurs zeggen niets. Na 1 nacht zakt het bed vanuit het midden door waardoor de hele constructie kapot dreigt te gaan. Wij hebben zelf tijdelijk houten blokjes onder het bed moeten plaatsen om de boel enigszins in z’n fatsoen te houden. Na vele telefoontjes en mails wordt er eindelijk een afspraak ingepland.
- na nog eens twee maanden wachten op 23 oktober: levering nieuwe balken alleen zijn deze wéér in de verkeerde maat.
- 12 februari 2018: wederom balken geleverd in de V E R K E E R D E MAAT.

Nogmaals: De balken moeten 1.70 breed zijn voor een bed van 2.20 breed. Er zitten voorgeboorde gaten in en die liggen 1.60 cm uit elkaar.

Wij zijn ten einde raad omdat er niemand reageert op onze mails en aan de telefoon wordt beloofd dat we terug worden gebeld wat niet gebeurd.
We zijn serieus aan het overwegen om de koop dan maar te laten ontbinden door de rechter. Want na bijna een jaar van trekken krijgen we helemaal geen reactie meer. We willen enkel een compleet bed wat niet inzakt en een redelijke tegemoetkoming.

De oplossing

Op korte termijn de juiste bedbalken plaatsen. Antwoord op ons voorstel van tegemoetkoming (voorgesteld dekbedovertrek, kussenslopen en matrashoes).
Normaal contact.

2 reacties

  1. Auteur
    Swiss Sense
    Datum
    Goedemorgen meneer/en of mevrouw Hertogs,

    Bedankt voor het melden van uw klacht op Klachtenkompas.nl.
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Swiss Sense
  2. Auteur
    velux
    Datum
    Goedemorgen,
    Dat is fijn. We zien uw reactie graag tegemoet.
    Groet.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
velux
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog geen bedbalken geleverd (wel aangekondigd), nog geen beddengoed ontvangen (wel toegezegd). Wel een waardebon ontvangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Swiss Sense?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen