Klacht Swissair: Miscommunicatie tussen Swiss Air en Lufthansa leidt tot zeer onzekere situatie voor passagiers.

Arlett

21 oktober zouden wij via Swiss Air vliegen met Lufthansa. Dit was een vlucht van Boston naar München. Echter aangekomen op het vliegveld bleek dat onze vlucht niet geboekt was! We hebben een uur! op het vliegveld gewacht aan de balie zodat we alsnog op de vlucht konden stappen die we geboekt hadden. Meermaals de vraag van Swiss Air om een bevestiging te geven en zelfs de betalingsgegevens moeten laten zien.....ze geloofden ons niet.
Doordat we 'bijgeboekt' werden zaten we niet naast elkaar in het vliegtuig (op een vlucht van 7 uur), wat normaal gesproken wel het geval is. Vervolgens gevraagd of het mogelijk was om alsnog naast elkaar te zitten in het vliegtuig, onze medepassagiers reageerden hier zeer agressief en vervelend op waardoor we niet alleen niet naast elkaar zaten maar ook nog eens naast boze passagiers.
Een zeer vervelende ervaring om in Boston te staan en niet zeker ervan te zijn dat je daadwerkelijk de vlucht naar huis kunt nemen die wel betaald en geboekt is.

Compensatie voor het ongemak en verontschuldigingen van de vliegmaatschappij.

Wij vinden dat Swissair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Swissair?