Klacht Swissair: Orkaan Irma Swiss omboeken

bezoekerx

Door de orkaan Irma bieden alle Belgische en Nederlandse luchtvaart maatschappij de reizigers naar het caraibisch gebied de mogelijkheid om te boeken naar dezelfde OF een andere bestemming of de vlucht te annuleren.
Swiss geeft ons de mogelijkheid te annuleren, waarbij we slechts 80€ terug krijgen (luchthaven taksen) of om te boeken naar dezelfde bestemming voor 12 oktober.
We snappen uiteraard dat door hun policy ze ons niet volledig kunnen vergoeden momenteel. Door vast hangende vakanties kunnen wij onze reis echter niet verplaatsen. We willen zeker bij swiss blijvends dus omboeken naar een andere bestemming! Dit staat swiss overigens wel toe voor vluchten naar Miami! We snappen niet hoe swiss zich achter zijn voorwaarden verschuilt als de concurrentie dit wel toestaan! En swiss zich dus in een heel slecht daglicht plaatst.

Omboeken vlucht naar ANDERE bestemming (indien de vluchtprijs hoger is uiteraard met vergoeding voor verschil).

Wij vinden dat Swissair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!