Klacht SwissCare: Proefpakket Swisscare en vervolgens een incassobureau

Klachtnummer
# 97513
Gebruiker
Yvonne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een gratis proefmonster besteld bij Swisscare. Dit heb ik betaald, de twee tubes die in een volgende zending zaten mocht ik retourneren nadat ik telefonisch contact had gezocht. Ineens zag ik dat ik toch die twee tubes heb betaald via automatische incasso, dit laten storneren na overleg bij mijn bank. Weer gebeld met swisscare. Ik zou al VIPklant af zijn en de artikelen waar retour ontvangen en ik hoefde niets meer te betalen.
Ineens een brief van Alektum incassobureau, weer naar swisscare gebeld, ik hoefde niet te betalen, ik had de proeftube al betaald, en de rest geretourneerd. gebeld met alektum, deze mevrouw zei eerst dat ik maar 1 pakket had gehad, waar een proeftube en twee andere tubes in zaten, later zei ze nee, u heeft 2 pakketen gehad, dus 4 tubes.Nou ik heb 1 pakket gehad met 1 proeftube, dat is betaald, het tweede pakket was geretourneerd. Nu een dreigbrief, met verhoging. ik eis dat ik niets meer hoef te betalen. Ik ga toch niet betalen voor iets wat ik niet heb

De oplossing

Ik eis dat swisscare er voor zorgt dat ik geen dreigbrieven, of aanmaningen meer ontvang van Alectum en dat hun orde op zaken stellen. ik betaal niets meer! wat ik heb gehad, heb ik betaald. de rest is geretourneerd zoals afgesproken met swisscare.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat SwissCare hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over SwissCare?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen