Klacht Switch Collectief: Agressieve telefonische verkoop

Klachtnummer
# 455172
Gebruiker
Harten8
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Verkoper zegt dat je bij contract breuk van een bepaalde leverancier geen boete hoeft te betalen, maar dat is wel zo!! Agressieve manier van verkopen, je wordt overrompeld.

De oplossing

Ik heb nu wel een boete door mijn contract breuk en ik wil dat dit door ofwel Switch collectief wordt betaald ofwel door mijn nieuwe leverancier.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Switch Collectief hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Switch Collectief?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen