Klacht Switch Collectief: Agressieve verkooptechniek van Switch Collectief

Klachtnummer
# 359898
Gebruiker
Klager#1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Er kwam een meneer aan de deur die een verhaal ophield over dat mensen met slimme meters geld terug zouden krijgen. Ik zei dat ik geen slimme meter had. Dat geloofde hij niet en hij wilde het zien. Ik liet zien dat ik dat niet heb. Toen wilde hij toch even een postcodecheck doen en wilde een tafel om te kunnen schrijven. Opeens was er ook een andere meneer bij en voor ik het wist zaten ze aan tafel. Begonnen op een vrij agressieve manier gegevens te vragen. Of ik niet even kon nakijken wat ik nu betaal want dan konden ze zien of ik kon besparen. Heb ik niet gedaan. Na herhaalde malen te zeggen dat ik geen interesse heb in iets dat ze verkopen, bleven ze daar omheen draaien. Op het laatst heb ik met veel wilskracht gezegd: ik wil dat u nu mijn huis verlaat, want u probeert mij wel degelijk iets te verkopen en ik heb geen interesse. Toen gingen ze onder protest weg.

De oplossing

Excuses voor de aanpak.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Switch Collectief hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Switch Collectief?