Klacht SWOL: Nederlandse spoorwegen rekent hoge annuleringskosten bij annulering treinkaarten

Klachtnummer
# 129848
Gebruiker
Erika
Datum
0 reacties

Details

Klacht

We hebben via internet 3 retouren Goes - Antwerpen besteld bij NS International kosten € 11,00 per enkeltje dus totaal € 66,00.
Door omstandigheden ging het uitje niet door en heb ik via de telefoon de treinkaartjes een dag voor de reis geannuleerd. In eerste instantie gebeld naar NS Nederland, waarbij gezegd werd dat dit niet kan, dus je bent het geld kwijt. De dame zei me voor alle zekerheid ook te bellen naar NS International. De dame die ik aan de telefoon kreeg heeft de kaarten geannuleerd, maar gaf aan dat je per enkele reis € 5,00 annuleringskosten hebt, ofwel van de € 66,00 krijgen we € 36,00 terug.
Ik ben van mening dat je alles terug moet krijgen, zoals ook webshops bij bestelling op internet wettelijk verplicht zijn het bedrag terug te storten.

Gewenste oplossing

We wensen het hele bedrag ad. € 66,00 terug te krijgen i.p.v. een deel van het bedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat SWOL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over SWOL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen