Klacht SWOOP: 2 jaar garantie. maar als er iets mee is is het kleinste krasje al voldoende om garantie af te wijze

mijZelf

2 jaar garantie. maar als er iets mee is is het kleinste krasje al voldoende om garantie af te wijzen (krasjes op de rechter bovenhoek zij er de oorzaak van dat de batterij de geest heeft gegeven na 3 maande van de aanschafdatum)

Niet meer. Alleen zoveel mogelijk mensen waarschuwen voor de praktijken van deze cowboys in de markt.

SWOOP
    Geachte heer/mevrouw Bremer,

Smart Repair B.V., de voormalig eigenaar van SWOOP, is op 24 oktober door de rechter failliet verklaard. Indien u vóór 24 oktober 2018 een refurbished toestel bij SmartRepair B.V. of SWOOP gekocht hebt of heeft laten repareren, is de garantie vanwege het faillissement komen te vervallen. Omdat deze rechtspersoon niet is overgenomen, kunnen wij u daarom op een toestel dat voor het faillissement is aangeschaft helaas geen garantie verstrekken, noch kunnen wij oude klantinformatie of facturen inzien.

Wij hopen dat de vorige eigenaar van Swoop een oplossing heeft geboden voor dit probleem.

mijZelf
Helaas, we zijn door onze centen heen.

Ook een klacht indienen over SWOOP?