Opgelost door SWOOP: Geen goed werkend toestel

sad Opgelost
# 320653
Mevrouw P.

Ik heb vorig jaar juni een nieuw refurbished toestel gekocht. Na 2 maanden deed mijn touch screen het niet goed dus ben ik terug gegaan naar de winkel. Daar vertelden ze mij dat mijn scherm los zat. Ik schrok hier enorm van want je verwacht dat je toestel goed werkt. Ze hadden het probleem opgelost en ik ging met een goed werkende telefoon naar huis. Eenmaal thuis aangekomen werke mijn touch screen weer niet. Ik kon mijn telefoon dus niet gebruiken... De volgende dag ben ik terug gegaan naar de winkel, daar zeiden ze dat ze het gingen oplossen alleen dan was ik mijn telefoon een paar dagen kwijt. Hier baalde ik nog meer van want ik kan mijn telefoon tegenwoordig niet meer wegdenken uit het dagelijkse leven. Uiteindelijk heb ik toch maar besloten om mijn telefoon daar te laten om hem te laten maken. Ik ben mijn telefoon 3 dagen kwijt geweest. Toen ik terug kwam om hem te halen bleek dat het toestel niet meer te maken viel. Ik wilde wel een goede oplossing dus ik kreeg een 'nieuw' refurbished toestel. Deze hadden ze op dat moment niet meer in de winkel dus moest de telefoon opgestuurd worden vanuit een ander filiaal, dit zou weer een dag duren. Een dag later werd mijn telefoon bezorgd. Na een uitvoerige check thuis bleek ik een lens te missen op mijn camera. 2 dagen later ben ik weer terug gegaan om dat te laten maken.

Het is toen een tijdje goed gegaan totdat een paar maanden geleden mijn geluidsknop het niet meer deed. Hiermee ben ik terug gegaan en die hebben ze toen gemaakt. Nu is mijn lens van camera er weer af. Ik vind dit echt niet normaal. Ik heb expres een refurbished toestel gekocht om geld te besparen en uiteindelijk ben ik alleen maar op en neer aan het gaan naar de telefoonwinkel om hem te laten maken.

Het liefst wil ik een nieuw toestel. Ik snap dat ze dat waarschijnlijk niet kunnen geven maar ik ben er wel een beetje klaar mee om de hele tijd op en neer te rijden naar de winkel. Ik kom zelf niet uit 's-Hertogenbosch dus ik ben een half uur kwijt om erheen te rijden en ook weer een half uur terug. Ik ben uiteindelijk het geld dat ik heb bespaard om een refurbished telefoon te kopen kwijtgeraakt aan de benzinekosten.

SWOOP
    Kwestie opgelost.

Mevrouw P.
Nieuw toestel

Ook een klacht indienen over SWOOP?